Skravletråd lag GUL

Har noen en god middagsoppskrift med hvit fisk?? Helst en med MYE smak som overdøver fisken. :p
Mannen min fant plutselig ut at han ikke likte hvit fisk lengre etter hjemmelaget fiskegratengen i går :confused:

Har noen en god middagsoppskrift med hvit fisk?? Helst en med MYE smak som overdøver fisken. :p
Mannen min fant plutselig ut at han ikke likte hvit fisk lengre etter hjemmelaget fiskegratengen i går :confused:

Jaaaa, har ein kjempe god som vi fikk når vi hadde mat levert på døren. Sitronbakt torsk :D

Sett ovnen på 150 grader.
Legg ca 600 gr (for 2-4 personer) torskerygg/filet i smørt ildfast form.
Fin riv det ytterste skallet fra 1 sitron over fisken, kryddre med litt salt og pepper og sett i ovnen i 15 min.

Den e so fantastisk god. Fikk vann i munnen når eg såg den på bildet her. ImageUploadedByBV Forum1389212333.294633.jpg

Kan forresten informere dåke om at eg går på ein kakesmell i måro :p skal i bursdagsselskap til min søster og veeeeit da e oreo kaka der. MEN. Da skal bli so lite stk at eg skal nok alikevel holde meg innafor kalori inntaket mitt :) bare det blir litt usunnere inntak. Og så ryker den 10 poengen på godisen i måro. :/

Kan forresten informere dåke om at eg går på ein kakesmell i måro :p skal i bursdagsselskap til min søster og veeeeit da e oreo kaka der. MEN. Da skal bli so lite stk at eg skal nok alikevel holde meg innafor kalori inntaket mitt :) bare det blir litt usunnere inntak. Og så ryker den 10 poengen på godisen i måro. :/
Kos deg med kake imorgen :)

I vår familie er det alltid oreo kake i selskap o.l
Heldigvis så liker jeg ikke oreokake, så jeg dropper den lett :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kos deg med kake imorgen :)

I vår familie er det alltid oreo kake i selskap o.l
Heldigvis så liker jeg ikke oreokake, så jeg dropper den lett :-)

Kan ikke ta mye i måren. Men skal smake bittelitt. Og håpe på at den ikkje e så himmelsk god i måren som den pleier å være :p eg e jo så godt i gang no uten snop om dagene. Og det føles så bra :D kan ikkje ødelegge det igjen :)

Dagens frokost ble en banan og ei "mugge" med 5dl kaffe, inntatt i farten mens jeg gikk en lenger tur på en bratt skogsvei med hodelykt.
Var godt å komme seg ut dørene før kl 7 idag.

Dagens frokost ble en banan og ei "mugge" med 5dl kaffe, inntatt i farten mens jeg gikk en lenger tur på en bratt skogsvei med hodelykt.
Var godt å komme seg ut dørene før kl 7 idag.

Så flink du e :) då va ikkje eg stått opp :p eldstegutten e ikkje heilt i form i dag. Så her blir det ingen tur på meg i dag :(

Så flink du e :) då va ikkje eg stått opp :p eldstegutten e ikkje heilt i form i dag. Så her blir det ingen tur på meg i dag :(
God bedring til han :-)

Her har jeg innsett at døgnet har for få timer, så skal jeg nå over hus/hjem, barna og travel jobb må jeg ta tidlige morgener og sene kvelder til hjelp :-P

Bergen her :) første gang her og så vil helst ikke være lagleder ;)
Takk for det :) satser på det går fort over :) men treningsutfordringen skal snart gjøres :D og vannet e eg godt i gang med. Vekta viste -2,1 kg i dag :)
Wow.
Det er jo kjempebra :-)
Jeg er vel 1kg ned ca.

Men nå går det sakte med meg da, siden jeg allerede har gått ned 50kg.

Skal hos ernæringsfysiolog idag og veie meg på sånn avansert vekt.
Spent på hvor mye muskelmassen har økt mee :-)

Wow.
Jeg er vel 1kg ned ca.

Spennende da. Hva koster det for å ta en sånn undersøkelse?

Wow.
Jeg er vel 1kg ned ca.

Åå så spennende! Lykke til :)

Back
Topp