Hva i søren spiser du i løpet av en dag??? Skulle likt og sett lists di
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Den skal du få se vettu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva i søren spiser du i løpet av en dag??? Skulle likt og sett lists di

Du får ta deg noen nøtterDen skal du få se vettuser da va 894 kalorier ikke 897
men her er min mat og treningsdag
har trent 15 min tennis også. Men den kom ikke med. Pluss utfordringen i dag, 30dagers abs, og 7 minutters appen
så eg ser jo at eg muligens må få i meg mer kalorier. Men skjønner ikkje kordan det skal gå til. No spiser eg jo sunne matvarer. Bortsett fra pastaen da
den kan jo diskuteres
![]()
Vis vedlegget 45895Vis vedlegget 45896
Du får ta deg noen nøtter
Jeg skal bare spise opp pålegget på jobb, så blir det magrere mat der og. Men spiser fiber balanse knekkebrød, 35 kcal pr stykk![]()
Jeg har dilla på appelsiner, men er tom nå. Må kjøpe flere i morgen. To av de sp blir man gandke mett
Er det mulig?? Til og med den småspiste 3 åringen min spiser mereEg e stappmett i kveld. Så vidt eg klarte å spise opp eplebåtene i sted.![]()
Er det mulig?? Til og med den småspiste 3 åringen min spiser mere
Har du spist så lite lenge?
Så flink du er !Eg har ikkje spist noe søtsaker. Har bært mett gjennom hele dagen. Og det sikkert litt takket være over 2 liter vannINGEN pepsi max og INGEN sjokolade. Eg e litt imponert øve meg sjøl
![]()
Her kunne jeg lett fått flere kcal, for hadde ikke orket å spise så kjedelig :-/Den skal du få se vettuser da va 894 kalorier ikke 897
men her er min mat og treningsdag
har trent 15 min tennis også. Men den kom ikke med. Pluss utfordringen i dag, 30dagers abs, og 7 minutters appen
så eg ser jo at eg muligens må få i meg mer kalorier. Men skjønner ikkje kordan det skal gå til. No spiser eg jo sunne matvarer. Bortsett fra pastaen da
den kan jo diskuteres
![]()
Vis vedlegget 45895Vis vedlegget 45896
Skal vi registrere hver dag?
Det er sånn det fungerer jaTror det? Eg bare gikk inn å redigerte på den eg meldte meg på medfor mandag og summerte
![]()
Det er sånn det fungerer ja
Da har jeg registrert![]()
Tror vi er 3 jaDa er dagen godt igang her
Men det var litt pain og gjennomføre utfordringen i dag!! Er såå støl
Så du innlegg nr 109 Smørblomst1 ?
Er vi 3 stk fra april13 her?![]()
Her kunne jeg lett fått flere kcal, for hadde ikke orket å spise så kjedelig :-/
Hva med masse deilig paprika og agurk på magerosten?
Og spiser du tørr spaghetti med kjøtt? Her måtte nok jeg ha laget en tomatsaus med feks løk og gulrøtter , og putta på litt oliven... Vips enda flere kcal![]()
Da er dagen godt igang her
Men det var litt pain og gjennomføre utfordringen i dag!! Er såå støl
Så du innlegg nr 109 Smørblomst1 ?
Er vi 3 stk fra april13 her?![]()