Skravletråd lag GUL

Hva i søren spiser du i løpet av en dag??? Skulle likt og sett lists di ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Den skal du få se vettu :D ser da va 894 kalorier ikke 897 :p men her er min mat og treningsdag :) har trent 15 min tennis også. Men den kom ikke med. Pluss utfordringen i dag, 30dagers abs, og 7 minutters appen :p så eg ser jo at eg muligens må få i meg mer kalorier. Men skjønner ikkje kordan det skal gå til. No spiser eg jo sunne matvarer. Bortsett fra pastaen da :p den kan jo diskuteres :D :p

ImageUploadedByBV Forum1389041308.685077.jpgImageUploadedByBV Forum1389041330.955153.jpg
 
Den skal du få se vettu :D ser da va 894 kalorier ikke 897 :p men her er min mat og treningsdag :) har trent 15 min tennis også. Men den kom ikke med. Pluss utfordringen i dag, 30dagers abs, og 7 minutters appen :p så eg ser jo at eg muligens må få i meg mer kalorier. Men skjønner ikkje kordan det skal gå til. No spiser eg jo sunne matvarer. Bortsett fra pastaen da :p den kan jo diskuteres :D :p

Vis vedlegget 45895Vis vedlegget 45896
Du får ta deg noen nøtter ;)

Jeg skal bare spise opp pålegget på jobb, så blir det magrere mat der og. Men spiser fiber balanse knekkebrød, 35 kcal pr stykk :D

Jeg har dilla på appelsiner, men er tom nå. Må kjøpe flere i morgen. To av de sp blir man gandke mett ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Du får ta deg noen nøtter ;)

Jeg skal bare spise opp pålegget på jobb, så blir det magrere mat der og. Men spiser fiber balanse knekkebrød, 35 kcal pr stykk :D

Jeg har dilla på appelsiner, men er tom nå. Må kjøpe flere i morgen. To av de sp blir man gandke mett ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Eg e stappmett i kveld. Så vidt eg klarte å spise opp eplebåtene i sted. :)
 
Eg e stappmett i kveld. Så vidt eg klarte å spise opp eplebåtene i sted. :)
Er det mulig?? Til og med den småspiste 3 åringen min spiser mere ;)

Har du spist så lite lenge?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Er det mulig?? Til og med den småspiste 3 åringen min spiser mere ;)

Har du spist så lite lenge?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Myyye mindre enn dette (Hoppa som regel over både frokost og lunsj og kvelds) Men mere usunn kost og sjokolade og brus hver dag :/ så er jo ikkje vanskelig å finne 7 feil der i grunn. Sundt og variert kosthold er enkelt i teorien, men har ikke fungert i praksis. MEN.. Det skal det bli ein endring på :D
 
Så flinke vi har vært på utfordringa jenter :D ser noen har registrert allerede. Vi skal vinne :D
 
Den skal du få se vettu :D ser da va 894 kalorier ikke 897 :p men her er min mat og treningsdag :) har trent 15 min tennis også. Men den kom ikke med. Pluss utfordringen i dag, 30dagers abs, og 7 minutters appen :p så eg ser jo at eg muligens må få i meg mer kalorier. Men skjønner ikkje kordan det skal gå til. No spiser eg jo sunne matvarer. Bortsett fra pastaen da :p den kan jo diskuteres :D :p

Vis vedlegget 45895Vis vedlegget 45896
Her kunne jeg lett fått flere kcal, for hadde ikke orket å spise så kjedelig :-/
Hva med masse deilig paprika og agurk på magerosten?

Og spiser du tørr spaghetti med kjøtt? Her måtte nok jeg ha laget en tomatsaus med feks løk og gulrøtter , og putta på litt oliven... Vips enda flere kcal :D
 
Last edited:
949kcl konsumert idag :)
Perfekt for meg, har ligget mellom 900-1000 daglig det siste året.
Går jeg under det står vekten stille.



Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Da er dagen godt igang her :)
Men det var litt pain og gjennomføre utfordringen i dag!! Er såå støl :D

Så du innlegg nr 109 Smørblomst1 ? :)

Er vi 3 stk fra april13 her? :)
 
Dagens frokost.
En improvisert Cesar salat :)

En times gåtur er og unnagjort (levert i bhg og gått tur).

1389082520570.jpg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
frokost : 2 knekkebrød med salsamakrell og paprika, 1 glass skummet melk.
lunsj : en porsjon lett yoghurt med nøtter og tørket frukt
Nå er det straks middag! Salat med biffstrimler.. Allerede drukket over 1 liter vann :D

god start på dagen :)
 
Her kunne jeg lett fått flere kcal, for hadde ikke orket å spise så kjedelig :-/
Hva med masse deilig paprika og agurk på magerosten?

Og spiser du tørr spaghetti med kjøtt? Her måtte nok jeg ha laget en tomatsaus med feks løk og gulrøtter , og putta på litt oliven... Vips enda flere kcal :D

Har ikke fått med meg dette nei :p hihi. Kunne jo alltid putta på litt agurk. Paprika e eg ikkje sånn super glad i :) hadde ein desh mager cream fresh på så det ikke blei så tørt. Og ser eg glemte å ta den med. :p men den utgjør ikke mer enn 25-30 kalorier :) kunne nok ha putta litt meir grønnsaker inni. Men da måtte eg spist mindre av det andre. Og det hadde gått litt opp i opp. :) har gjort et nytt forsøk i dag med wok og bittelitt ris. Kjem bedre ut i dag trur eg ;)
 
Back
Topp