Usj.. Høres ikke noe godt ut! Masse god bedring!Jeg er potte tett, vondt i hode og i halsen, så blir ingen form for trening på meg idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj.. Høres ikke noe godt ut! Masse god bedring!Jeg er potte tett, vondt i hode og i halsen, så blir ingen form for trening på meg idag![]()
Hvordan er formen i dag? Er halsen blitt noe bedre?Jeg er potte tett, vondt i hode og i halsen, så blir ingen form for trening på meg idag![]()
Hva studerer du *RoM*?
Jeg er alene hjemme i kveld, dvs minsten er sjølvsagt her. Brukte 3 timer på legging, satte meg nettopp i sofaen. Tror ikke jeg orker å trykke i meg 1 liter vann nå, så da ryker bonusen![]()
Hvordan har dagen i dag gått damer?
Jeg har holdt meg unna snop, men
jeg klarte dessverre ikke å gjøre styrkeøvelsene i dag. Er så støl fra i går.. Er livredd for å få senebetennelse igjen. Trenger armene mine til å bære rundt på snuppa mi. 75 ganger av hver øvelse ble for mye for meg..
Men jeg har trent kondisjonstrening. I tillegg til der har jeg gått på tur i to timer.
Ja 75 repetisjoner er for mye. Jeg pleide å t 15 x 3, eller 10 x 3 på treningssenteret der jeg trente før. Kom an på hvor harde øvelsene var. Jo tyngre jo færre repetisjoner. Men flott at du ikke overdriver det. Kroppen din skal vare lenger enn slankekrigen.
Jeg har gjort det samme som i går; 30 min aerobic, 20-30 min styrke og 20 min yoga. I tillegg til det gikk jeg en tur på ca 30 min.
I dag fant jeg en type yoga som var mye lettere å gjøre for meg, så den kommer jeg til å repetere i morgen og torsdag.
Hvordan er formen i dag? Er halsen blitt noe bedre?![]()
Sylvanas må si at du virkelig imponererDu er helt rå på disse utfordringene! Du er kjempe flink! Du må passe på så du ikke overtrener!! Hør godt på kroppen din!! Trenger den pause må du gi den det
![]()
Så utrolig bra at du fant en yoga som er lettere. Hvilken var det? Har du noen link å dele?![]()
Hvordan ligger dere an jenter?
Her føler jeg meg skikkelig oppblåst så har en skikkelig dårlig følelse angående morgendagens veiing :S
UTFORDRING UKE 3. LEGG MERKE TIL AT DET I MALEN ER GLEMT AV BONUS SAMT TOTALSUM! VIKTIG AT ALLE LEGGER TIL DETTE OG SUMMERER SLIK AT ALLE BLIR GJELDENDE!
desemberbaby15 og RoM så jeg manglet i hvertfall
Sylvanas - STEIKE for en jobb du har nedlagt denne uka!!
Wow!! Kjempebra!!!Jeg jobber jo ikke (eller har barn hjemme om dagene), bare rettferdig at jeg jobber hardt med utfordringen da ☺
I dag måtte jeg bruke en annen vekt, for vi har vært hos mine foreldre i natt, så hvor nøyaktig vekten er vet jeg ikke. Men denne viste 1,5 kg ned. Og jeg har følt at jeg har gått ned denne uken, så det høres ikke helt feil ut![]()
Veide meg 3 ganger, så jeg er sikker på resultatet på denne vekten![]()