Skravletråd Lag Bringebær

Men altså, hvem vin være lagleder denne uken? *RoM* er opptatt på fredag, og det samme er jeg. Men noen må rapportere til krigleder. Så vidt jeg vet blir det vel Venessiela (usikker på stavingen) som tar over for Sara denne uken.

Jeg kan sikkert ta det dersom alle lover å levere i god tid? vil gjerne få det gjort før det blir kveld!

Nå har jeg klart å lage ett regneark med formler, så nå skal det egentlig bare være å legge tallene rett inn der, så slipper jeg å regne og styre :P

Nå har jeg klart å lage ett regneark med formler, så nå skal det egentlig bare være å legge tallene rett inn der, så slipper jeg å regne og styre :P
Jeg har også noe slikt.... For alle... Både på vekt og poeng. (sistnevnte under utvikling....)

Jeg skal levere så fort som mulig, både poeng og vekt :)

Hvordan går det med den interne utfordringa da damer? Jeg gikk en tur på 50 minutter i går, også spilte jeg kamp. Blei ei kringle da, svigermor tok ut av ovnen rett før vi kom.

Godterifri og lang tur i går ;) idag blir det nok bare godterifri ser jeg.. Det utgår straks vi har noe annet å få gjort på butikk fordi det tar tid å komme seg dit. Ettermiddagene går unna til middag, leksehjelp ++ her

Godterifri i går, satser på det samme i dag. Max poeng på utfordringen i går, + 30 min med trening til video. Nå er jeg ferdig med yoga, og skal begynne med styrke. Etter det blir det vel 20 min med trening til video, klokka begynner å bli langt på dag. Heldigvis kan min mann lage middag så jeg får trent. Lillemor gjorde oppvarming til video med meg. Hun er så skjønn der hun prøver å kopiere det de på skjermen gjør, og så roper hun begeistret at hun fikk det til <3
Men yoga ville hun ikke bli med på ☺

Godterifri og lang tur i går ;) idag blir det nok bare godterifri ser jeg.. Det utgår straks vi har noe annet å få gjort på butikk fordi det tar tid å komme seg dit. Ettermiddagene går unna til middag, leksehjelp ++ her

Juhuu - fikk til en god tur på 25 minutt ;)

I dag blir det lite på meg, selv om jeg utrolig nok sov over 8 timer i natt - er ikke helt i form.

Hvordan går det med den interne utfordringa da damer? Jeg gikk en tur på 50 minutter i går, også spilte jeg kamp. Blei ei kringle da, svigermor tok ut av ovnen rett før vi kom.
Dagen i dag har vært bra! Men nå er jeg helt gåen!

Jeg har ikke rørt noe godis! Har drukket vann, men må drikke litt til før jeg er i mål! Gikk på tur i en og en halv time i dag. Har hoppet tau i 16 minutter. Har gjort styrkeøvelser og yoga.

Ellers har jeg vasket 6 maskiner med klær i vaskekjelleren! Har flydd opp og ned trappene ørten ganger i dag med snuppa i bæresæla ;) Føler jeg har vært veldig aktiv.. Nå ligger jeg som et slakt i senga! :D

Jeg er i fullstendig eksamensmodus, og har sittet med statistikk siden jeg leverte barna. Så har det gått i ett etter vi kom hjem. Nå skal de i seng, og jeg må lese videre.

Jeg er i fullstendig eksamensmodus, og har sittet med statistikk siden jeg leverte barna. Så har det gått i ett etter vi kom hjem. Nå skal de i seng, og jeg må lese videre.

Kjempeflott :)
Hvordan går lesingen? Hvordan føler du eksamen vil gå?
Masse lykke til :D

Hva studerer du *RoM*?

Jeg er alene hjemme i kveld, dvs minsten er sjølvsagt her. Brukte 3 timer på legging, satte meg nettopp i sofaen. Tror ikke jeg orker å trykke i meg 1 liter vann nå, så da ryker bonusen :(

Jeg er potte tett, vondt i hode og i halsen, så blir ingen form for trening på meg idag :(

Back
Topp