Skravletråd kirsebær

Gløymde å legga ved bilde [emoji85]
9f6c548c21c4cc09a0339f257270519f.png
:O angrer på at jeg tok deg med på konkurransen med fitbit. Haha.

Unnskyld at jeg skriver j deres tråd, bare måtte kommentere med mange :O :O
 
  • Liker
Reactions: EJ
Er det noe mer vi skal gjøre i morgen enn å skrive inn vekt, BMI og prosent nedgang?
Ingen bilde eller noe sånn?
Må bare være sikker på at jeg har fått med meg alt og at det blir rett [emoji6]
 
Er det noe mer vi skal gjøre i morgen enn å skrive inn vekt, BMI og prosent nedgang?
Ingen bilde eller noe sånn?
Må bare være sikker på at jeg har fått med meg alt og at det blir rett [emoji6]

Trooor da ikke det?

Alle må passe på å oppdatere på utfordringen i dag da, uansett hvor mange poeng man kan bidra med :)
 
Trooor da ikke det?

Alle må passe på å oppdatere på utfordringen i dag da, uansett hvor mange poeng man kan bidra med :)
Jeg har oppdatert utfordringen, det trengs bare å gjøres i ukes utfordring tråden?
Og vekten skal bare registreres i veietråden for kirsebær?
 
  • Liker
Reactions: EJ
Får nok ikke noen voldsomme utslag på vekta, men har vært flinkere på kost og til å trille turer ja :) har vært mye uvær da, så det ødelegger både mosjoneringa og humøret til lillebror, som helst sover i vogna om han blir trillet skikkelig. Bare vugge i gangen holder sjelden, selv om jeg triller over dørstokken og over håndkle osv. Nedbør er én ting, men mye vind fra alle veier funker så dårlig med baby i vogn.

Tror ikke jeg får store utslag på vekten heller :/

Bra det da :) lite motiverende med dårlig vær, og ikke alltid like enkelt når man har en baby som kanskje ikke vil det samme som mammaen sin :/
 
Har ikke fått trener like mye som jeg ønsket heller , så er redd ikke vekta er på min side i morgen :/
 
Jeg har ikke vært så flink som jeg håpet, så tror ikke vekta er så mye lavere imorgen. Men uansett: viktig at alle rapporter vekt! Så surt å miste deltagere som ikke rapporterer. [emoji4][emoji106] lykke til imorgen alle sammen!
 
Er det noe mer vi skal gjøre i morgen enn å skrive inn vekt, BMI og prosent nedgang?
Ingen bilde eller noe sånn?
Må bare være sikker på at jeg har fått med meg alt og at det blir rett [emoji6]
Kun vekt, nedgang kg og nedgang i prosent [emoji106]
 
Æsj, på stedet hvil! Men hadde ikke forventet noe annet. Nå er d skjerpings
 
Ned 0,6 kg og er veldig fornøyd :) neste uke blir det ned på en ny tier! :)
 
Hva er planen deres for fredag og lørdag? Unne dere noe, slappe av, trene? Jeg må nok trille litt uansett, men planlegger å unne meg en liten kos, tror jeg. Usikker på hva jeg virkelig har nest lyst på [emoji28]
 
Eg har trena ;) to gonger i dag [emoji85]
6c87f74402f97d8ae815bb14d08f9ddb.jpg

I kveld er det avslapping og i morgo har me barnefri og skal male/pusse opp [emoji28]
 
Jeg har gått en god tur sammen med hunden etter en aktiv dag på jobben (barnehage) og har nettopp dusjet sammen med lillemann og nå er det kosestund frem til leggetid kl 7 :)
Og da skal jeg se den nye greys anatomy episoden og kose meg med vann med isbiter og appelsin (kutter den i tynne skiver og spiser det eller eple som kveldskos hver kveld )
 
Har unnet meg godis i dag :/ ikke mere godis i helgen. Men trenger motivasjon , finner på all mulige dumme unnskyldninger til å spise godteri og ikke trene :(
 
Hva er planen deres for fredag og lørdag? Unne dere noe, slappe av, trene? Jeg må nok trille litt uansett, men planlegger å unne meg en liten kos, tror jeg. Usikker på hva jeg virkelig har nest lyst på [emoji28]

Har hatt en litt slapp uke pga forkjølelse, håper formen er der at jeg orker en treningsøkt i løpet av helgen :) blir vertfall noen trilleturer ;)

Unner meg litt kos i dag, men begrenser det til en liten skål. Og ikke en hel snopepose ;) jeg kan ikke si at jeg ikke "får lov" da får jeg bare enda mer lyst på :p :S men om jeg unner meg litt idag er det mye lettere å holde seg unna resten av uken :)
 
Har hatt en litt slapp uke pga forkjølelse, håper formen er der at jeg orker en treningsøkt i løpet av helgen :) blir vertfall noen trilleturer ;)

Unner meg litt kos i dag, men begrenser det til en liten skål. Og ikke en hel snopepose ;) jeg kan ikke si at jeg ikke "får lov" da får jeg bare enda mer lyst på :p :S men om jeg unner meg litt idag er det mye lettere å holde seg unna resten av uken :)

Det er sånn jeg tenker i løpet av uken. Når jeg er sugen på noe, tenker jeg at jeg skal kose meg litt til helga, og heller planlegge noe jeg har skikkelig lyst på heller enn å bare hive i meg masse bare fordi jeg er sugen og det er søtt, liksom. :p
 
Kom med forslag til utfordring [emoji16][emoji1320]
 
Juhu vi er bra gode Vi :) hva med skritt utfordring ?

Syns vi har vært flinke! Og neste uke tar vi dem på vekta :) skrittutfordring høres gøy ut for min del :)

Og så håper jeg vi alle er enige i at Birdi, som vi mistet fra laget, kan fortsette å skravle med oss om hun vil? :)
 
Juhu vi er bra gode Vi :) hva med skritt utfordring ?

Sjå på dei tidlegare utfordringane. Ein kan ta ein plukk og mix utfordring der skritt er ein del av den :)
 
Back
Topp