Skravletråd kirsebær

Jeg skal fortelle mer om dietten, tar det enten senere ikveld eller etter jobb imorgen :-)
Ser hva jeg får tid til, har besøk nå så blir frekt å sitte å skrive hele tiden[emoji12] [emoji6]

Da fikk jeg vere med i konkurransen igjen, etter litt misforståelser.

Jeg er 27 år fra Bergen. Har en datter født i august 2016.
Jobber til vanlig som sykepleier, men er nå i mammapermisjon. Nyter tiden sammen med min lille skatt <3
Gikk opp mye i vekt under svangerskapet til tross for streng diett pga svangerskapsdiabetes. Veier nå over 90 kg. Gikk ned 13 kg i forbindelse med fødsel, etter det har vekten stått stille.
Min trivselsvekt er 65 kg, så jeg vet jeg har en lang vei å gå tilbake dit. Håper vi kan hjelpe å motivere hverandre innpå her ;) jeg er vertfall klar! :D

Hvordan og hvor registrerer jeg aktivitet og sånn? vært veldig aktiv i dag og drukket masse vann og 0 snop ;-)

Hvordan og hvor registrerer jeg aktivitet og sånn? vært veldig aktiv i dag og drukket masse vann og 0 snop ;-)

Så bra!
Du registrerer det under tråden som heter utfordring uke 1 ;) står forklart hva utfordringen er og hvordan man skal registrere :)

Jeg har vert veldig lat idag, har vert forkjølet. Er aldri syk, så lar meg selv ta en slapp dag når jeg først er syk. Men skal komme sterkere tilbake fra imorgen av :)

Så bra!
Du registrerer det under tråden som heter utfordring uke 1 ;) står forklart hva utfordringen er og hvordan man skal registrere :)

Jeg har vert veldig lat idag, har vert forkjølet. Er aldri syk, så lar meg selv ta en slapp dag når jeg først er syk. Men skal komme sterkere tilbake fra imorgen av :)
Takk for svar, var jo lett å finne [emoji15]
Hehe

God bedring til deg [emoji173]
Må være lov å være slapp når man er syk,
Her har vi hatt strålende sol og 19 varmegrader og vindstille i tillegg så vært en nydelig turdag [emoji6]
Gikk en time med hunden på morgenen /formiddag, og så fikk jeg besøk av mamma så tok vi en lang trilletur med lillemann og et langt stopp innom en lekeplass. Gikk i minst 1,5 timer (gikk nok litt på lekeplassen også, men satt jo litt der også så registrerer bare turen ;-))

Jeg å vil gjerne høre mer om denne dietten :)
Sendt link her inne, og sendt pm med informasjon, hvordan det fungerer /brukes og egne erfaringer også ;-)

Hei sanndy, vi har veldig lik vekt og likt mål! [emoji4] lurte på om du kunne fortelle litt om hva du spiser og hvor lavt kalorinivået ditt er på hcg metoden? Veldig fint med slankekrigen, særlig at man kan støtte og motivere hverandre litt på veien. [emoji106]
Gøy med veldig like mål[emoji106]
Jeg har sendt deg pm om det du lurer på, og har også lagt link her inne der du kan lese om metoden og hvordan den fungerer og sånn ;-) håper det var til nytte for deg [emoji6]
Gøy hvis vi kan hjelpe hverandre og nå målet vårt :-)
Jeg er hvertfall veldig lei av de ekstra kiloene nå, og vet jeg hadde hatt det så mye bedre med meg selv i en vekt jeg trives med ;-)

Takk for svar, var jo lett å finne [emoji15]
Hehe

God bedring til deg [emoji173]
Må være lov å være slapp når man er syk,
Her har vi hatt strålende sol og 19 varmegrader og vindstille i tillegg så vært en nydelig turdag [emoji6]
Gikk en time med hunden på morgenen /formiddag, og så fikk jeg besøk av mamma så tok vi en lang trilletur med lillemann og et langt stopp innom en lekeplass. Gikk i minst 1,5 timer (gikk nok litt på lekeplassen også, men satt jo litt der også så registrerer bare turen ;-))

Takk <3

Høres herlig ut :) motiverende med fint ver:)
Planen er å komme seg på en trilletur idag, men ikke veldig fristende når det er skodde og grått ute.. kanskje litt styrketrening etterpå, får se hva vesla lar meg gjøre :p

Den hcg dietten? Det kan vel ikke gjøres når man ammer?

Hvor mange av oss er det som ammer enda ja? Jeg fullammer jo, så det går jo noen ekstra kcal dit, men det betyr jo også at jeg ikke kan overdrive slankinga. En annen ting er at trimming begrenses når babyen er sur og må håndteres. I går var det stormete og det blåser myye i dag også. Så fa forsvinner både trillemosjonen, og det faktum at lillemann sover etterpå så jeg kan trene. Han har vanskelig for å sove godt ellers, med unntak av senga om natta. Hjelper ikke mye med senga på dagtid. Og vogn bare i gangen, tja... mye jobb for lite soving. Men vi må bare prøve.

Hvor mange av oss er det som ammer enda ja? Jeg fullammer jo, så det går jo noen ekstra kcal dit, men det betyr jo også at jeg ikke kan overdrive slankinga. En annen ting er at trimming begrenses når babyen er sur og må håndteres. I går var det stormete og det blåser myye i dag også. Så fa forsvinner både trillemosjonen, og det faktum at lillemann sover etterpå så jeg kan trene. Han har vanskelig for å sove godt ellers, med unntak av senga om natta. Hjelper ikke mye med senga på dagtid. Og vogn bare i gangen, tja... mye jobb for lite soving. Men vi må bare prøve.

Jeg fullammer også enda :) så ja, får ikke gjort noe drastisk i matveien så tenker jeg får prøve å kompensere litt med flere og lengre turer.

Ammer morgen og kveld så nå kan jeg tenke på å satse litt hardere på slankingen :)

Takk <3

Høres herlig ut :) motiverende med fint ver:)
Planen er å komme seg på en trilletur idag, men ikke veldig fristende når det er skodde og grått ute.. kanskje litt styrketrening etterpå, får se hva vesla lar meg gjøre [emoji14]

Den hcg dietten? Det kan vel ikke gjøres når man ammer?
Nei kan ikke brukes av ammende nei :-)

Fornøyd med dagen - og den har ikkje registrert styrketreninga mi [emoji1303]
20d3f2829faa68408efe161e53c901e1.jpg

Jeg er spent på hvor vondt jeg får i morgen, har trent for første gang siden fødselen for ti uker siden (utenom turer altså). Og brukt rockering, det er noen år siden sist, tipper jeg blir blå, for det var vondt. :p

Krigsledar - kven kan?
Eg kan, men trenger ein/fleire som kan vera backup! Og, at folk er flinke til å registrere vekt tidleg da eg er opptatt med legging frå ca kl 18:30 til rundt 20 (også pleier eg sjølv å sovne [emoji85])

Back
Topp