Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan og hvor registrerer jeg aktivitet og sånn? vært veldig aktiv i dag og drukket masse vann og 0 snop ;-)
Takk for svar, var jo lett å finne [emoji15]Så bra!
Du registrerer det under tråden som heter utfordring uke 1står forklart hva utfordringen er og hvordan man skal registrere
![]()
Jeg har vert veldig lat idag, har vert forkjølet. Er aldri syk, så lar meg selv ta en slapp dag når jeg først er syk. Men skal komme sterkere tilbake fra imorgen av![]()
Sendt link her inne, og sendt pm med informasjon, hvordan det fungerer /brukes og egne erfaringer også ;-)Jeg å vil gjerne høre mer om denne dietten![]()
Gøy med veldig like mål[emoji106]Hei sanndy, vi har veldig lik vekt og likt mål! [emoji4] lurte på om du kunne fortelle litt om hva du spiser og hvor lavt kalorinivået ditt er på hcg metoden? Veldig fint med slankekrigen, særlig at man kan støtte og motivere hverandre litt på veien. [emoji106]
Takk for svar, var jo lett å finne [emoji15]
Hehe
God bedring til deg [emoji173]
Må være lov å være slapp når man er syk,
Her har vi hatt strålende sol og 19 varmegrader og vindstille i tillegg så vært en nydelig turdag [emoji6]
Gikk en time med hunden på morgenen /formiddag, og så fikk jeg besøk av mamma så tok vi en lang trilletur med lillemann og et langt stopp innom en lekeplass. Gikk i minst 1,5 timer (gikk nok litt på lekeplassen også, men satt jo litt der også så registrerer bare turen ;-))
Hvor mange av oss er det som ammer enda ja? Jeg fullammer jo, så det går jo noen ekstra kcal dit, men det betyr jo også at jeg ikke kan overdrive slankinga. En annen ting er at trimming begrenses når babyen er sur og må håndteres. I går var det stormete og det blåser myye i dag også. Så fa forsvinner både trillemosjonen, og det faktum at lillemann sover etterpå så jeg kan trene. Han har vanskelig for å sove godt ellers, med unntak av senga om natta. Hjelper ikke mye med senga på dagtid. Og vogn bare i gangen, tja... mye jobb for lite soving. Men vi må bare prøve.
Hvor mange av oss er det som ammer enda ja? Jeg fullammer jo, så det går jo noen ekstra kcal dit, men det betyr jo også at jeg ikke kan overdrive slankinga. En annen ting er at trimming begrenses når babyen er sur og må håndteres. I går var det stormete og det blåser myye i dag også. Så fa forsvinner både trillemosjonen, og det faktum at lillemann sover etterpå så jeg kan trene. Han har vanskelig for å sove godt ellers, med unntak av senga om natta. Hjelper ikke mye med senga på dagtid. Og vogn bare i gangen, tja... mye jobb for lite soving. Men vi må bare prøve.
Nei kan ikke brukes av ammende neiTakk <3
Høres herlig utmotiverende med fint ver
![]()
Planen er å komme seg på en trilletur idag, men ikke veldig fristende når det er skodde og grått ute.. kanskje litt styrketrening etterpå, får se hva vesla lar meg gjøre [emoji14]
Den hcg dietten? Det kan vel ikke gjøres når man ammer?
http://www.mariannedebourg.no/2015/01/08/det-er-ikke-din-skyld-at-du-er-tjukk/
Dere kan lese mye om dietten her![]()
Eller hvis dere googler hcg metoden![]()
Sender også en pm til dere om min erfaring og hva jeg spiser og hvordan det fungerer for meg ;-)
Fornøyd med dagen - og den har ikkje registrert styrketreninga mi [emoji1303]![]()
Fornøyd med dagen - og den har ikkje registrert styrketreninga mi [emoji1303]![]()