Hva gjør dere idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Logger på sofaen og sovet til nå [emoji38]Hva gjør dere idag?
Logger på sofaen og sovet til nå [emoji38]
Oi.. uff da. Nei mitt var 115/75 på fredag.Er det flere som sliter med lavt blodtrykk? Kan nesten ikke dusje uten å nesten besvime føles det ut som....
100/60 litt lavt men innaforEr det flere som sliter med lavt blodtrykk? Kan nesten ikke dusje uten å nesten besvime føles det ut som....
Er det flere som sliter med lavt blodtrykk? Kan nesten ikke dusje uten å nesten besvime føles det ut som....
Ja Hele tiden.. slitsomt når man skal på et senter f.eks. Brekker meg ut av det blåNoen som opplever å ikke være særlig kvalm til tider, og plutselig få brekninger (uten å være sulten/lukt osv)? Hadde ikke dette sist, men skjer hele tiden nå [emoji19]
Min også,spesielt om morgen når jeg må tisse. Er det normalt? 16+0idagEndelig, nå kjenner jeg magen det er ganske så hardt mellom symfysen og navelen
Min også,spesielt om morgen når jeg må tisse. Er det normalt? 16+0idag
Min også,spesielt om morgen når jeg må tisse. Er det normalt? 16+0idag
TakkJa, helt normalt. Er blæra som presser livmora litt opp.
Noen som opplever å ikke være særlig kvalm til tider, og plutselig få brekninger (uten å være sulten/lukt osv)? Hadde ikke dette sist, men skjer hele tiden nå [emoji19]
Er det flere som sliter med lavt blodtrykk? Kan nesten ikke dusje uten å nesten besvime føles det ut som....
Aktiv lillemann her og i dag og det er så koselig!!!<3Lillegutt i magen sparker villmann, nå er det kjempetydelige, "harde" dult! [emoji4] Er så godt å kjenne at han er så aktiv, i hvert fall når ting er som de er med meg.