Skravletråd juni 2018 <3

Er det flere som sliter med lavt blodtrykk? Kan nesten ikke dusje uten å nesten besvime føles det ut som....:anyone

Noen som opplever å ikke være særlig kvalm til tider, og plutselig få brekninger (uten å være sulten/lukt osv)? Hadde ikke dette sist, men skjer hele tiden nå [emoji19]

Noen som opplever å ikke være særlig kvalm til tider, og plutselig få brekninger (uten å være sulten/lukt osv)? Hadde ikke dette sist, men skjer hele tiden nå [emoji19]
Ja :( Hele tiden.. slitsomt når man skal på et senter f.eks. Brekker meg ut av det blå :rolleyes:

Endelig, nå kjenner jeg magen :) det er ganske så hardt mellom symfysen og navelen

Endelig, nå kjenner jeg magen :) det er ganske så hardt mellom symfysen og navelen
Min også,spesielt om morgen når jeg må tisse. Er det normalt? 16+0idag

Ja har opplevd mye sånn i flere av mine svangerskap inkl i nåværende :o
Skikkelig frustrerende til tider :( Det blir liksom ikke en forvarsel :o

Lillegutt i magen sparker villmann, nå er det kjempetydelige, "harde" dult! [emoji4] Er så godt å kjenne at han er så aktiv, i hvert fall når ting er som de er med meg.

Skulle ta meg en liten powernap etter jobben. Våknet 3,5 timer etter xsmile9o_Olivet som gravid

Noen som har begynt å tenke på soverom til den lille?
Tenkt lenge på hvordan det skal se ut og nå tenkte vi å begynne så smått. Rommet er tømt og klart for legging av mdf og gulv[emoji5][emoji5]

Back
Topp