Det hadde de faktisk aldri på sykehuset jeg jobbetDet var en sykepleier som pleide å lage til oss dersom hun hadde vakt på lørdager
Gode minner og det var veldig godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde de faktisk aldri på sykehuset jeg jobbetDet var en sykepleier som pleide å lage til oss dersom hun hadde vakt på lørdager
Gode minner og det var veldig godt
Meldt lyn og torden her i morgen , det blir braVi har hatt temperaturer godt over 30 (over 40 i husveggen) så 27-28 og ingen sol er en lettelse ^^
Er det tørke der du bor? Her har det vært litt regn i det siste heldigvis, men jeg vet ikke om det er nok til at avlingene Berger.
Prøvd å se lenge etter det, men så bare en hvit måne [emoji85]Yey fikk se måneformørkelse
Så kjedeligPrøvd å se lenge etter det, men så bare en hvit måne [emoji85]
Ja, virkelig [emoji849] skal mye til att jeg får se neste gang det skjer hvis det er 105 år til neste gang som jeg leste [emoji23][emoji23]Så kjedelig
Jash. Startet dårlig, men ble bedre utover dagen. Nå er jeg i godt humør, og nå må jeg legge megJa [emoji4] Hatt en fin dag du da ? [emoji4]
Meldt lyn og torden her i morgen , det blir bra
Det er detJa, virkelig [emoji849] skal mye til att jeg får se neste gang det skjer hvis det er 105 år til neste gang som jeg leste [emoji23][emoji23]
Det gjør detSå lenge det kommer med regn ja.
Tviler på at jeg blir 128 år gammel [emoji28]Det er det
Det gjør det
Det er vell bra at dagen avsluttet positivt enn dårlig [emoji85] får håpe neste dag blir noe annet [emoji28]Jash. Startet dårlig, men ble bedre utover dagen. Nå er jeg i godt humør, og nå må jeg legge meg![]()
Er noe med alt som det sies [emoji28][emoji28]Jash. Startet dårlig, men ble bedre utover dagen. Nå er jeg i godt humør, og nå må jeg legge meg![]()
Det er vell bra at dagen avsluttet positivt enn dårlig [emoji85] får håpe neste dag blir noe annet [emoji28]
Er noe med alt som det sies [emoji28][emoji28]

Det kan jeg skjønne [emoji4] akkurat når det beste er på slutten av dagen ønsker man jo at det skal vare litt lengre, men så er sengetid / sovetid neste og da får man mindre lyst å sove [emoji38] og søvnen er heller ikke det meste interesante når man vil ha lengre hygge stund enn sovestund [emoji4]Sant nok, men det gjør det vanskeligere å legge seg ^^
Det kan jeg skjønne [emoji4] akkurat når det beste er på slutten av dagen ønsker man jo at det skal vare litt lengre, men så er sengetid / sovetid neste og da får man mindre lyst å sove [emoji38] og søvnen er heller ikke det meste interesante når man vil ha lengre hygge stund enn sovestund [emoji4]
Du er ikke alene [emoji28]Og så er jeg utpreget b-menneske og fungerer best fra ettermiddag og utover. Det er liksom på denne tiden av døgnet jeg virkelig får gjort noe. Bortkastet å sove da ^^
Jaja, jeg får bare prøve. Natta![]()