Skravletråd Juli

Vi har hatt temperaturer godt over 30 (over 40 i husveggen) så 27-28 og ingen sol er en lettelse ^^
Er det tørke der du bor? Her har det vært litt regn i det siste heldigvis, men jeg vet ikke om det er nok til at avlingene Berger.
Meldt lyn og torden her i morgen , det blir bra

Typisk. For en gangs skyld så våknet ikke lillejenta av at jeg la meg, men så har hun kommet seg ned i fotenden så jeg må likevel få henne på riktig plass før jeg sovner. Da våkner hun vel og skal ha pupp tenker jeg. Og apropos pupp....

Lillejenta har favoritt-ammestillinger. Jeg ligger på siden når hun får kveldspupp. En godt likt stilling er stående i senga, med rompa i været og hodet begravd i puppen. En annen er liggende balanserende på meg (som jo ligger på siden) mens hun vipper litt fra side til side. Av og til ender hun opp bak meg (fremdeles sitter hun fast i puppen) og noen ganger sitter hun på huk og begraver hodet i puppen nærmest madrassen. Det som imponerer meg mest er likevel at hun kan ligge med ryggen mot magen min og likevel sitte fast i puppen. Jeg tror jeg skjønner hvordan hengepupper blir født :hilarious::hilarious::hilarious:

Sant nok, men det gjør det vanskeligere å legge seg ^^
Det kan jeg skjønne [emoji4] akkurat når det beste er på slutten av dagen ønsker man jo at det skal vare litt lengre, men så er sengetid / sovetid neste og da får man mindre lyst å sove [emoji38] og søvnen er heller ikke det meste interesante når man vil ha lengre hygge stund enn sovestund [emoji4]

Det kan jeg skjønne [emoji4] akkurat når det beste er på slutten av dagen ønsker man jo at det skal vare litt lengre, men så er sengetid / sovetid neste og da får man mindre lyst å sove [emoji38] og søvnen er heller ikke det meste interesante når man vil ha lengre hygge stund enn sovestund [emoji4]

Og så er jeg utpreget b-menneske og fungerer best fra ettermiddag og utover. Det er liksom på denne tiden av døgnet jeg virkelig får gjort noe. Bortkastet å sove da ^^

Jaja, jeg får bare prøve. Natta :)

Og så er jeg utpreget b-menneske og fungerer best fra ettermiddag og utover. Det er liksom på denne tiden av døgnet jeg virkelig får gjort noe. Bortkastet å sove da ^^

Jaja, jeg får bare prøve. Natta :)
Du er ikke alene [emoji28]

Ja, får.håpe du får sove
Natti [emoji42]

Back
Topp