Skravletråd Juli

Men syltetøy er jo godt da. Blir jo til dem til slutt da [emoji14] Eller skal du gi bort noe gjerne?
Skal gi bort et glass til mamma, resten beholder vi
4bbd430ceabe8b73852afdbbe3ebf612.jpg

jo, men litt greit og. Lille er en klegg for tiden og jeg får ikke gjøre noe uten at hun bæres. Har henne i bæreselen og, men bare det å dysje er uaktuelt og hun kryper inn til meg. Så å kjøre en del bil og to turer ut med bikkja og vogna har gitt meg litt avbrekk :)
Hørtes litt slitsomt ut det da. Da er det greit med en travel dag med en del slikt ja :)

Gamle komedier kan jeg være med på. Men nye syns jeg har tapt seg [emoji14] Litt sånn som Jim Carrey sine gamle klassikere liker jeg. Nye, nei.
Helt enig. Gode gamle er best. Jim carey er SÅ morsom. De der dyrefilmene, Ace Ventura. SÅ morsomme.

Endelig landet i god stolen. Har hatt en lang dag med verksted og ikea og babyshop og handlet. Nå er bilen fikset (reklamasjon) trappegrind kjøpt inn og montert 1 av 2, og barnestol lik som våre stoler er montert. Ble skikkelig kult! Laget middag og vafler til kveldsbesøk, vasket dyner og klær og badet og ammet lille. Håper på en roligere natt enn den som var...

Krysser fingrene for at du får slappet av i kveld og sovet godt i natt :)
Hvor kjøpte du trappegrind?

Back
Topp