Takk for det. Nærmer oss vinstra, sola skinner og milene bak oss vokser sakte men sikkert
Er dere kommet hjem nå??[emoji16][emoji122]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det. Nærmer oss vinstra, sola skinner og milene bak oss vokser sakte men sikkert
Sover hu ikke så godt for tiden i varmen?
Jeg har kjøpt noen flotte vinglass til min niese, og en karaffel med tilhørende glass til min lille søster.
Til hvem skal du kjøpe?
Nrk3 NÅ!![]()
God dag
Kom hjem12, vært på navogjobben ,kengubarnet har Støvsuger2etasje
Nå vasking av klær så legge ut jakker til salg. Håper å få inn 3-4000 på det
Må være "verdens verste mamma"
Her kommer jeg hjem med en hel kasse jordbær, og ungene sperrer øynene opp, og så sir jeg at jeg skal bruke de til å lage syltetøy..
Blåser opp ny madrass tilbassenget , gleder meg til å bruke den
takkKrysser fingrene for at du får slappet av i kveld og sovet godt i natt
Hvor kjøpte du trappegrind?
Endelig landet i god stolen. Har hatt en lang dag med verksted og ikea og babyshop og handlet. Nå er bilen fikset (reklamasjon) trappegrind kjøpt inn og montert 1 av 2, og barnestol lik som våre stoler er montert. Ble skikkelig kult! Laget middag og vafler til kveldsbesøk, vasket dyner og klær og badet og ammet lille. Håper på en roligere natt enn den som var...
Den helskrudde professoren. Går endaHva var det som gikk da?
Nrk3 NÅ!![]()
Mente bare at Sylvanas kunne kjøpe nye puter til sine foreldre siden de de hadde er så vonde[emoji16]
Herlig dag på stranda idag[emoji16][emoji173]️
Vannet er turkis, lunkent og med en herlig sandbunn[emoji7] kan ikke bedre ha det![emoji16]

tusen takkEn driftig dag[emoji16]
Krysser fingre for en god natt!
Herlig dag på stranda idag[emoji16][emoji173]️
Vannet er turkis, lunkent og med en herlig sandbunn[emoji7] kan ikke bedre ha det![emoji16]
Du kan fortsatt få det med degHva gikk jeg glipp av??[emoji16]
Vinterjakker , ser folk handler til vinteren nå så da må jeg få de utHva slags jakker selger du?[emoji16]
Hmm. Neimen ikke enkelt da. Nye tenner?Vi ligger i kjelleren, og her er det kjølig, så jeg vet ikke hva problemet er![]()