~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Nrk3 NÅ! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig digggøy!
Skal gi bort et glass til mamma, resten beholder viMen syltetøy er jo godt da. Blir jo til dem til slutt da [emoji14] Eller skal du gi bort noe gjerne?
Er bare å sette i gang dethihi, hjemmelaget syltetøy er jo kjempegodt! Frister å lage selv nå..
Hørtes litt slitsomt ut det da. Da er det greit med en travel dag med en del slikt jajo, men litt greit og. Lille er en klegg for tiden og jeg får ikke gjøre noe uten at hun bæres. Har henne i bæreselen og, men bare det å dysje er uaktuelt og hun kryper inn til meg. Så å kjøre en del bil og to turer ut med bikkja og vogna har gitt meg litt avbrekk![]()
Nei takkNrk3 NÅ!![]()
Ooh nom ! Heldige de er. [emoji169] Minste her i hus elsker jordbærsyltetøy. Det er hennes største favoritt [emoji39]Skal gi bort et glass til mamma, resten beholder vi
![]()
nam namSkal gi bort et glass til mamma, resten beholder vi
![]()
Hva som går der?Nrk3 NÅ!![]()
Liker du ikke den ??Nei takk
Den helskrudde proffessorenHva som går der?
Har ikke tvkanaler lengre vi [emoji39] Men ble nysgjerrig nå da [emoji56]
Aha. Kunne nå sett den da med unga. Klassisk Eddie Murphy komedie på en måte [emoji14]Den helskrudde proffessoren
Ja, det er så deilig underholdning. Har alltid likt Eddie.Aha. Kunne nå sett den da med unga. Klassisk Eddie Murphy komedie på en måte [emoji14]
Gamle komedier kan jeg være med på. Men nye syns jeg har tapt seg [emoji14] Litt sånn som Jim Carrey sine gamle klassikere liker jeg. Nye, nei.Ja, det er så deilig underholdning. Har alltid likt Eddie.
Helt enig. Gode gamle er best. Jim carey er SÅ morsom. De der dyrefilmene, Ace Ventura. SÅ morsomme.Gamle komedier kan jeg være med på. Men nye syns jeg har tapt seg [emoji14] Litt sånn som Jim Carrey sine gamle klassikere liker jeg. Nye, nei.
Hvorfor ikke.
Da slipper jeg kanskje å dra på jobb på mandag![]()
Vi, altså, jeg og valpen sov til 10 [emoji1][emoji1]
Klare for badeland med nye baderinger og dukkebriller![]()
Endelig landet i god stolen. Har hatt en lang dag med verksted og ikea og babyshop og handlet. Nå er bilen fikset (reklamasjon) trappegrind kjøpt inn og montert 1 av 2, og barnestol lik som våre stoler er montert. Ble skikkelig kult! Laget middag og vafler til kveldsbesøk, vasket dyner og klær og badet og ammet lille. Håper på en roligere natt enn den som var...