Skravletråd Juli

Jeg er åpenbart mentalt helt velg klar for at ferien er over. Og det er to dager og tre netter igjen.

Altså tre kvelder med røyklukt på soverommet i tillegg til andre tider på døgnet andre steder. Stua nå.

To dager å få vasket den ødelagte kjolen på.

Føler med deg i din frustrasjon![emoji173]️

Koselig det også[emoji16] Lillehammer er en flott by!
Jada, det er jo koselig det, det var bare litt vel varmt rett og slett.

Jaja. Ferien er over. I morgen reiser vi hjem og selv om det kanskje er litt dumt å si, jeg ser frem til det og har kjent på behovet for å si "men heldigvis ikke lenge til vi skal hjem" flere ganger de siste dagene. Så selv om ungene ikke er klar så er jeg veldig klar.

Lite status.
Det to yngst ungene er helt fine, eldste vet jeg ikke da han sover fremdeles.
Mannen og jeg er begge skikkelig dårlige.
Jeg kom meg i seng like etter kl 2 i natt, men måtte opp igjen da mannen ble sittende fast på do.
Rundt kl 4 kunne jeg legge meg, men fikk ikke sove siden jeg var for kvalm, det klarte jeg først et sted mellom kl 9 og 10.
Akkurat stått opp siden mannen også trenger og sove litt

Stakkars dere[emoji20] ingen som kan avlaste med noen barn?

Søren, så uheldige dere er![emoji20]
God bedring!
Denne ferien har vi hatt 3-4 dagen med feber og en 5-6 dager med omgangssjuke totalt.
Veldig glad for at vi har hjemmeferie i år og ikke reist bort

Og som jeg forventet hadde ikke mannens Google-forsøk med kefir og salt særlig effekt på kjolen til mellomste. Den er og blir ødelagt.

Svigermor tilbyr seg å kjøpe ny, mannen sier det trenger hun ikke, hun sier det var hennes feil (jeg tenker høyt inni meg at JAAA det var det) og jeg sier at vi får nok ikke tak i en uansett. Den var arvet så den er noen år gammel. Reelt for stor og velsog gjev og noe av det fineste hun vet hun har. Magen min vrenger seg av tanken på å fortelle henne det. Men det må vi

Håper svigermor løper ut å finner en ny nydelig kjole til henne![emoji30]

God tur hjem i morgen[emoji16]
Takk. Det er klart det er noen mil å kjøre men etter min mening likevel noe jeg ser frem til. Og vi har visst ca 6 timer med lydbok. Jeg trodde vi hadde tre. Så, ja.

Håper svigermor løper ut å finner en ny nydelig kjole til henne![emoji30]
Ikke nå i alle fall. Kommer vel med noe som ikke er det jeg tenker meg og ikke passelig i så fall ved en senere anledning. Men trolig ikke

Men finner jeg en kritthvit stroppekjole i litt sånn som denne str 8 år eller 10 så har jeg definitivt samvittighet til å kjøpe en. Men ikke til å la svigermor betale da altså. Påtar meg skylden for at jeg ba henne legge skittentøy der og ikke oppdaget kjolen som lå en uke med våte kluter på seg.
ac10e5ddfb28a19aef4c2a97fb2ef056.jpg

Fin kjole[emoji7]

Back
Topp