Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheSukk. Jeg har vært kvalm i hele dag, og selv om jeg ikke har andre symptomer på graviditet så går tankene i den retningen likevel. Så tenker jeg at det hadde vært kjekt med en gutt denne gangen, for det har jeg ikke prøvd før. Altså hallo! Dette er irritabel tarm, ikke svangerskap! Snakker om verpesjuk da![]()
Flink han erLille U forlanger fremdeles å gå i kjole, tror egentlig han syns det er meg behagelig i varmen og lettere når han må på do (akkurat ferdig med bleie.
Var en tur på Tusenfryd i dag, første lange turen uten bleie, og ingen uhell
Vis vedlegget 266798
Veldig stolt over at han ikke hadde noen uhell på en hektisk dagFlink han er![]()
Vi har vært på stranda. Og hadde delvis planer om det i morgen også men vi får se.Jupp, badet på stranda eller i basseng?
Du får mange svar herFluepapir er hengt opp, men svært få har gått i fella enn så lenge. Svære fluer! Og er det forresten noen som vet hvor mange avkom slike kan få iløpet av en sesong? De driver på dagen lang nemlig, jeg blir rent sjalu på deres iver ^^
Du får mange svar her
https://no.wikipedia.org/wiki/Husflue
Blant annet følgende:
"Hunnen kan legge opptil 500 egg i fem grupper med ca. 100 egg. I løpet av et døgn klekkes larvene. De livnærer seg vanligvis av dødt og forråtnende organisk materiale, som kjøkkenavfall og avføring. Larvene er blekt beige til hvite. "
Tror akkurat de fluene fins uansett hvor man borHerlig ^^
Det er en av de tingene jeg ikke synes er så sjarmerende med å bo på landet gitt ^^
Hehe helt i ordenVeldig stolt over at han ikke hadde noen uhell på en hektisk dag
Men sorry Syn =), den kjolen var egentlig på vei inn i en eske på vei til deg, men den blir her hjemme![]()
Tror akkurat de fluene fins uansett hvor man bor
Jeg skal hente et tredje babynest som jeg har kjøpt i dag.
Kan noen avinstallere vipps for meg, Please?![]()