Lov det. Håpe du kommer deg rasktTakk
Satser på at det går over kjapt, jeg orker ikke magevondt i lang tid. Ingen orker vel det
Jeg er trøtt ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lov det. Håpe du kommer deg rasktTakk
Satser på at det går over kjapt, jeg orker ikke magevondt i lang tid. Ingen orker vel det
Jeg er trøtt ^^
Har du allerede en autoimmun sykdom er man mer disponibel for andre.
Lov det. Håpe du kommer deg raskt
Litt planer da hvertfall , er nok greit detFredag... Vi reiser hjem på fredag.
I mellomtiden skal vi jo i alle fall i hunderfossen og vi får se om vi rekker lilleputthammer som jeg ville men ser ut til at det blir dagsturer i så fall. Tror jeg.
Helst en dag på "shopping og sightseeing", men så skal det visst regne på onsdag må plutselig. Vi får se om værmeldingen ombestemmer seg
Koselig daVi må kjøpe gave til kjæresten til guttungen. Han vil gi t skjorte og shortsliten sommerhilsen. Kjekt det
![]()
Ikke beskymre deg for detLiker ikke det! Men lite å gjøre med det![]()
Hvorfor stresset?Takk <3
Jeg er veldig stresset nå, så det kan være grunnen. Det blir bedre om en måneds tid håper jeg![]()
Veldig . Blå t skjorte og rosa shorts sier hanKoselig da

Her blir det nok en liten reisegave til kjæresten tenker jeg, de har akkurat blitt sammen så blir ikke noe store greierVeldig . Blå t skjorte og rosa shorts sier han![]()
Nei ser den. Vil ikke gi for mye jeg. Finner noe rimelige plagg han liker til henne på lindex eller lignedeHer blir det nok en liten reisegave til kjæresten tenker jeg, de har akkurat blitt sammen så blir ikke noe store greier
Koselig det daNei ser den. Vil ikke gi for mye jeg. Finner noe rimelige plagg han liker til henne på lindex eller lignede
Ikke beskymre deg for det
Hvorfor stresset?![]()
Ja, ca alle planene vi hadde for ferien, ettersom mannen har jobbet de fleste dagene så langt. Vi har vært en dag på bading og natt til i dag overnattet de eldste hos svigerfar så litt har vi da rukket. Men det meste av mine planer gjenstår.Litt planer da hvertfall , er nok greit det
Så koseligKoselig det da
Her har det stort sett vært gaver når vi har reist
Forrige fikk vel smykke og nøkkelring med bokstaven på
Uvisshet er ikke så godt alltid . Masse lykke til og klemDet ene og det andre, og skolestart for eldste. Vil ikke jinxe noe med å fortelle hva det er (overtroisk på dette området gitt) men det sliter på emg å leve i uvisshet
![]()
Jupp, badet på stranda eller i basseng?Ja, ca alle planene vi hadde for ferien, ettersom mannen har jobbet de fleste dagene så langt. Vi har vært en dag på bading og natt til i dag overnattet de eldste hos svigerfar så litt har vi da rukket. Men det meste av mine planer gjenstår.
Joda er nå det daSå koselig![]()