Skravletråd Juli

Fredag... Vi reiser hjem på fredag.

I mellomtiden skal vi jo i alle fall i hunderfossen og vi får se om vi rekker lilleputthammer som jeg ville men ser ut til at det blir dagsturer i så fall. Tror jeg.

Helst en dag på "shopping og sightseeing", men så skal det visst regne på onsdag må plutselig. Vi får se om værmeldingen ombestemmer seg
Litt planer da hvertfall , er nok greit det

Her blir det nok en liten reisegave til kjæresten tenker jeg, de har akkurat blitt sammen så blir ikke noe store greier
Nei ser den. Vil ikke gi for mye jeg. Finner noe rimelige plagg han liker til henne på lindex eller lignede

Nei ser den. Vil ikke gi for mye jeg. Finner noe rimelige plagg han liker til henne på lindex eller lignede
Koselig det da

Her har det stort sett vært gaver når vi har reist
Forrige fikk vel smykke og nøkkelring med bokstaven på

Ikke beskymre deg for det❤️❤️

Hvorfor stresset?:)

Det ene og det andre, og skolestart for eldste. Vil ikke jinxe noe med å fortelle hva det er (overtroisk på dette området gitt :P ) men det sliter på emg å leve i uvisshet :(

Litt planer da hvertfall , er nok greit det
Ja, ca alle planene vi hadde for ferien, ettersom mannen har jobbet de fleste dagene så langt. Vi har vært en dag på bading og natt til i dag overnattet de eldste hos svigerfar så litt har vi da rukket. Men det meste av mine planer gjenstår.

Det ene og det andre, og skolestart for eldste. Vil ikke jinxe noe med å fortelle hva det er (overtroisk på dette området gitt :p ) men det sliter på emg å leve i uvisshet :(
Uvisshet er ikke så godt alltid . Masse lykke til og klem❤️

Ja, ca alle planene vi hadde for ferien, ettersom mannen har jobbet de fleste dagene så langt. Vi har vært en dag på bading og natt til i dag overnattet de eldste hos svigerfar så litt har vi da rukket. Men det meste av mine planer gjenstår.
Jupp, badet på stranda eller i basseng?

Sukk. Jeg har vært kvalm i hele dag, og selv om jeg ikke har andre symptomer på graviditet så går tankene i den retningen likevel. Så tenker jeg at det hadde vært kjekt med en gutt denne gangen, for det har jeg ikke prøvd før. Altså hallo! Dette er irritabel tarm, ikke svangerskap! Snakker om verpesjuk da :hilarious:

Back
Topp