Skravletråd Juli

Lille U forlanger fremdeles å gå i kjole, tror egentlig han syns det er meg behagelig i varmen og lettere når han må på do (akkurat ferdig med bleie.
Var en tur på Tusenfryd i dag, første lange turen uten bleie, og ingen uhell :)
20180714_133219_2.jpg

Sukk. Jeg har vært kvalm i hele dag, og selv om jeg ikke har andre symptomer på graviditet så går tankene i den retningen likevel. Så tenker jeg at det hadde vært kjekt med en gutt denne gangen, for det har jeg ikke prøvd før. Altså hallo! Dette er irritabel tarm, ikke svangerskap! Snakker om verpesjuk da :hilarious:
Hehe ❤️❤️❤️Guttungen vil ha lillebror

Fluepapir er hengt opp, men svært få har gått i fella enn så lenge. Svære fluer! Og er det forresten noen som vet hvor mange avkom slike kan få iløpet av en sesong? De driver på dagen lang nemlig, jeg blir rent sjalu på deres iver ^^

Fluepapir er hengt opp, men svært få har gått i fella enn så lenge. Svære fluer! Og er det forresten noen som vet hvor mange avkom slike kan få iløpet av en sesong? De driver på dagen lang nemlig, jeg blir rent sjalu på deres iver ^^
Du får mange svar her :P
https://no.wikipedia.org/wiki/Husflue

Blant annet følgende:
"Hunnen kan legge opptil 500 egg i fem grupper med ca. 100 egg. I løpet av et døgn klekkes larvene. De livnærer seg vanligvis av dødt og forråtnende organisk materiale, som kjøkkenavfall og avføring. Larvene er blekt beige til hvite. "

Du får mange svar her :p
https://no.wikipedia.org/wiki/Husflue

Blant annet følgende:
"Hunnen kan legge opptil 500 egg i fem grupper med ca. 100 egg. I løpet av et døgn klekkes larvene. De livnærer seg vanligvis av dødt og forråtnende organisk materiale, som kjøkkenavfall og avføring. Larvene er blekt beige til hvite. "

Herlig ^^
Det er en av de tingene jeg ikke synes er så sjarmerende med å bo på landet gitt ^^

God morgen
Våken fra litt over to til åtte :(
Men bare å holde øynene oppe, nå skal vi snart på besøk til svoger og svigerinne og lille nevø som ikke er så liten lengee

Jeg skal hente et tredje babynest som jeg har kjøpt i dag. :hilarious:
Kan noen avinstallere vipps for meg, Please?:hilarious:

God formiddag.

Rolig dag her. De eldste er fortsatt på overnatting hos svigerfar og derved bare lillemor her. Svigerfars årlige grillfest i går, kjempekoselig og den kveld så hun sovnet i bilen på vei hjem, etter klokka ti. Og ble båret sovende ut av bilen og lagt rett i senga så hun sov like godt til 8.30

Stille og rart i huset alene gitt , men får gjort masse. Reiser i morra

Tror akkurat de fluene fins uansett hvor man bor

Ja, men på landet er det så mye å kose seg med for fluene, så de trives best her. Jeg har aldri sett så mange fluer i et hus som her, men ei jeg snakket med vokste opp med utgangsdøra ganske nært fjøset og de var skikkelig plaget med fluene ^^

Jeg skal hente et tredje babynest som jeg har kjøpt i dag. :hilarious:
Kan noen avinstallere vipps for meg, Please?:hilarious:

Haha ^^ Men du kan jo ikke ha 3 når det er 2 unger du får. Siden du nå får 3 så får du rett og slett bare kjøpe 1 til vel :D

Mannen skal på jobb i natt, så jeg er alene med ungene. Vi finner ikke på noe vi kan gjøre! Kanskje vi skal bake litt?

Kosa oss på blåfarveverket og på besøk hos lille søte nevø medverdens herligste latter ❤️
Dessverre gikk kroppen min i streik på vei hjem så måtte ta de sterke tablettene mine, håper det holder med den ene ellers får jeg ikke lov å kjøre bil før kl 18 i morgen

Back
Topp