Skravletråd Juli

Nei i grunn ikke, fastlegen måtte ringe sykehuset og fikk kun bare snakke med sekretær som sa for høyt nivå av hvite blodlegemer men ikke kreft

Hmmm. Håper du får et svar etter hvert :)

Da har mellomste pakket. Eldstemann ikke men det trenger ikke ta mer enn ca ti minutter når jeg får ham til å gjøre det. Mannen tar sitt i kveld og jeg er så ferdig som jeg blir. Noe i tørkeskapet skal med, samt at toalettsaker ikke er pakket.

Nå unner jeg meg en dusj for da er det så mye lettere å pakke toalettsaker etterpå og når jeg først begynner på det går reiseapoteket, solkrem og alt annet felles i samme slengen og stellesaker til lillemor og andre greier i samme slengen tenker jeg. Så er det sikkert på tide å bake da, noe som er mindre motiverende siden det ikke er reisemat likevel men kjekt å ha i fryseren når vi kommer hjem og tacorestene står jo der.

Så kan jeg vel lage middag etterhvert for ungene og jeg skal jo spise uten mannen så vi lager til når vi vil. Meget enkelt. Tomatsuppe fra toro.

Sukk. Dagen i dag går så tregt! Og nå har mannen fått hodepine. Det begynte i går, men virket bedre om kvelden. Nå på jobb har det blitt verre igjen. Det vil si at jeg må ta ungene mens han er en zombie. Det er slitsomt, for Lillejenta liker ikke å måtte vente på oppmerksomhet, så hun gråter. Og det gjør hodet til mannen verre. Jeg vil finne på noe etter en dag på sofaen, men migrenen går foran. Stygge migrene! Er ikke bare å være alene og bli kvitt den heller, for huset er dårlig lydisolert og gardinene slipper inn sollys :(

Ingen migrenemedisin som funker?[emoji4]

Back
Topp