Skravletråd Juli

Lillejenta har en sutredag I dag. Og jeg kjeder meg. Blir bare sittende i dag. Det verker i hoftene og i min gamle fotskade. Å gå ned trappa i dag var litt av en utfordring med en unge på armen. Kunne tenkt meg å gå en tur, men jeg burde ikke gjøre det.
Jeg har fått satt på en klesvask og en oppvaskmaskin. Den siste der var temmelig vanskelig, for Lillejenta rev i beina mine og sa mamma. Måtte få det gjort, så jeg satte på musikk på mobilen og ga henne den. Da tasset hun avgårde så fornøyd :)

Det er ganske enkelt å underholde dem noen ganger[emoji28]

Motivasjon til å fortsette?

Vi har handlet. Utenom sånn pappkasse med ca 100 bleier. De hadde ikke str på kiwi så mannen skal innom obs for det glemte vi i går..

Vaskemaskinen går enda en gang og neste er buksevasken så jeg får gå og lete frem det som skal med.

Og så er det enten å bake eller faktisk pakke som er min prioritet.
Bare at jeg har mer lyst å sove eller dusje...
Dusje kan jeg nesten argumentere med ar er lurt for jeg tar meg neppe tid i morgen tidlig og det er ikke akkurat å vaske håret jeg får gjort oftest på ferie. Hos svigermor dusjer man i badekaret og jeg har ikke taket på å gjøre det enkelt eller hyggelig. Og badet er vi 6-10 stk som deler på (toalett på eget rom) så det er litt logistikk også.

Så en dusj er egentlig greit å ta før avreise

En dusj er innafor og vel fortjent[emoji16]

Han skulle starte ferie denne uken, det ble altså neste. Han må jobbe da også. Det er vel strengt tatt pappaperm og over halvparten av den kommer han ikke til å reelt ta ut, bare ha blitt trukket i lønn for den. Han hadde den gradert over mange mnd ut nå i juni eller noe sånn og har derfor hatt noe mindre lønn pga 80% i perm. Og ikke fått tatt det ut. Jeg liker ikke at han jobber så mye og dels gratis i ferie og i perm og alt mulig. Men får ikke gjort noe med det

Det hørte jo ikke lurt ut å jobbe gratis?![emoji85] men han skal ha for å stå på!

Sukk. Dagen i dag går så tregt! Og nå har mannen fått hodepine. Det begynte i går, men virket bedre om kvelden. Nå på jobb har det blitt verre igjen. Det vil si at jeg må ta ungene mens han er en zombie. Det er slitsomt, for Lillejenta liker ikke å måtte vente på oppmerksomhet, så hun gråter. Og det gjør hodet til mannen verre. Jeg vil finne på noe etter en dag på sofaen, men migrenen går foran. Stygge migrene! Er ikke bare å være alene og bli kvitt den heller, for huset er dårlig lydisolert og gardinene slipper inn sollys :(

En dusj er innafor og vel fortjent[emoji16]
Resatt vaskemaskinen for antatt siste gang eller deromkring.

Nå må vi ha litt mat så muligens en dusj før eller etter at jeg pakker mine ting

Lillejenta sovnet. Etter en stund våknet hun, og satt på fanget mitt I et par minutter. Så ville hun ha pupp igjen, og da sovnet hun igjen. Totalt sett har hun ligget her i ca 2 1/2 time. Jeg må tisse!!!

Back
Topp