Skravletråd Juli

Bra :)
Er det vanskelig å holde seg oppe, slik som det er vanskelig å holde seg nede når man vil gå ned?
Jeg går desverre lett ned i vekt ja, men nå skal vi på ferie til min familie og min mor bedriver litt fatcamp haha så kan kanskje klare det.

Motivasjon til å fortsette?

Vi har handlet. Utenom sånn pappkasse med ca 100 bleier. De hadde ikke str på kiwi så mannen skal innom obs for det glemte vi i går..

Vaskemaskinen går enda en gang og neste er buksevasken så jeg får gå og lete frem det som skal med.

Og så er det enten å bake eller faktisk pakke som er min prioritet.
Bare at jeg har mer lyst å sove eller dusje...
Dusje kan jeg nesten argumentere med ar er lurt for jeg tar meg neppe tid i morgen tidlig og det er ikke akkurat å vaske håret jeg får gjort oftest på ferie. Hos svigermor dusjer man i badekaret og jeg har ikke taket på å gjøre det enkelt eller hyggelig. Og badet er vi 6-10 stk som deler på (toalett på eget rom) så det er litt logistikk også.

Så en dusj er egentlig greit å ta før avreise

Ikke så glad i egg:hilarious:
Vi kan teste ut den indiske du snakket om neste gang vi møtes, indisk pleier også være ganske kaloririkt :P
Uansett, du er ganske spedbygd så du kan veie lite, men enig i at du kanskje er litt for tynn, men ikke veldig mye, og ikke så tynn at jeg ville har reagert på det.
Så lenge det er naturlig og ikke noe du har bevist jobbet for å være er det ikke så farlig

Vi kan teste ut den indiske du snakket om neste gang vi møtes, indisk pleier også være ganske kaloririkt :p
Uansett, du er ganske spedbygd så du kan veie lite, men enig i at du kanskje er litt for tynn, men ikke veldig mye, og ikke så tynn at jeg ville har reagert på det.
Så lenge det er naturlig og ikke noe du har bevist jobbet for å være er det ikke så farlig
Indisk blir bra! :) ja er vel generelt liten bare:)

Men stekt egg med bacon er jo deilig til frokost eller lunsj eller kveldsmat.... Ikke like sunt lenger da men godt!
Kommer helt an på hva man definerer som sunt.
Egg inneholder alt man trenger av vitaminer og mineraler med unntak av c-vitaminer, og får man i seg så mye proteiner som i et slikt måltid trenger man mettet fett for å bearbeide det.
Slik som mitt kosthold er er ikke egg og bacon det dummeste jeg kan spise :P
Dog jeg vil gjerne har litt grønnsaker til, litt paprika, salat, agurk +++

Indisk blir bra! :) ja er vel generelt liten bare:)
Tror det blir veldig mye reise på meg i august og september, men vet enda ikke om det blir noen turer til Bergen.
Foreløpig vet jeg bare om en tur til Trondheim i august og en til Molde i september, men tror det blir en del flere enn de 2 der.
Og ender jeg opp med å bare være på Flesland når jeg er i Bergen kan jeg jo alltid ta bybanen inn

Tror det blir veldig mye reise på meg i august og september, men vet enda ikke om det blir noen turer til Bergen.
Foreløpig vet jeg bare om en tur til Trondheim i august og en til Molde i september, men tror det blir en del flere enn de 2 der.
Og ender jeg opp med å bare være på Flesland når jeg er i Bergen kan jeg jo alltid ta bybanen inn
Jepp bybanen er genial :)

Egg inneholder alt man trenger av vitaminer og mineraler med unntak av c-vitaminer, og får man i seg så mye proteiner som i et slikt måltid trenger man mettet fett for å bearbeide det.
Slik som mitt kosthold er er ikke egg og bacon det dummeste jeg kan spise :p

Høres ut som et herremåltid!

Slik som mitt kosthold er er ikke egg og bacon det dummeste jeg kan spise [emoji14]
Egg og bacon er gode greier og sleng på litt tomat så er det etter min smak, salat er sikkert heller ikke dumt

Back
Topp