Jeg går desverre lett ned i vekt ja, men nå skal vi på ferie til min familie og min mor bedriver litt fatcamp haha så kan kanskje klare det.Bra
Er det vanskelig å holde seg oppe, slik som det er vanskelig å holde seg nede når man vil gå ned?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg går desverre lett ned i vekt ja, men nå skal vi på ferie til min familie og min mor bedriver litt fatcamp haha så kan kanskje klare det.Bra
Er det vanskelig å holde seg oppe, slik som det er vanskelig å holde seg nede når man vil gå ned?
Ikke så glad i eggEn av de største sunne kalori bombene er egg, men en middag bestående bare av egg er litt vel kjedelig![]()

Men stekt egg med bacon er jo deilig til frokost eller lunsj eller kveldsmat.... Ikke like sunt lenger da men godt!En av de største sunne kalori bombene er egg, men en middag bestående bare av egg er litt vel kjedelig![]()
Vi kan teste ut den indiske du snakket om neste gang vi møtes, indisk pleier også være ganske kaloririktIkke så glad i egg![]()
Indisk blir bra!Vi kan teste ut den indiske du snakket om neste gang vi møtes, indisk pleier også være ganske kaloririkt
Uansett, du er ganske spedbygd så du kan veie lite, men enig i at du kanskje er litt for tynn, men ikke veldig mye, og ikke så tynn at jeg ville har reagert på det.
Så lenge det er naturlig og ikke noe du har bevist jobbet for å være er det ikke så farlig
Kommer helt an på hva man definerer som sunt.Men stekt egg med bacon er jo deilig til frokost eller lunsj eller kveldsmat.... Ikke like sunt lenger da men godt!
Tror det blir veldig mye reise på meg i august og september, men vet enda ikke om det blir noen turer til Bergen.Indisk blir bra!ja er vel generelt liten bare
![]()
Jepp bybanen er genialTror det blir veldig mye reise på meg i august og september, men vet enda ikke om det blir noen turer til Bergen.
Foreløpig vet jeg bare om en tur til Trondheim i august og en til Molde i september, men tror det blir en del flere enn de 2 der.
Og ender jeg opp med å bare være på Flesland når jeg er i Bergen kan jeg jo alltid ta bybanen inn
Sitter og lader opp til lekeland jeg, skal bare får i meg litt mer te før vi drar.Senvakt i dag. Ikke gira gitt![]()
Kommer helt an på hva man definerer som sunt.
Egg inneholder alt man trenger av vitaminer og mineraler med unntak av c-vitaminer, og får man i seg så mye proteiner som i et slikt måltid trenger man mettet fett for å bearbeide det.
Slik som mitt kosthold er er ikke egg og bacon det dummeste jeg kan spise
Dog jeg vil gjerne har litt grønnsaker til, litt paprika, salat, agurk +++
Har tatt den en gang, og syns egentlig den er ganske koselig å ta selv om det tar en time fra Flesland inn til byenJepp bybanen er genial![]()
Egg og bacon er gode greier og sleng på litt tomat så er det etter min smak, salat er sikkert heller ikke dumtKommer helt an på hva man definerer som sunt.
Egg inneholder alt man trenger av vitaminer og mineraler med unntak av c-vitaminer, og får man i seg så mye proteiner som i et slikt måltid trenger man mettet fett for å bearbeide det.
Slik som mitt kosthold er er ikke egg og bacon det dummeste jeg kan spise [emoji14]
Dog jeg vil gjerne har litt grønnsaker til, litt paprika, salat, agurk +++
Åhh lekelandSitter og lader opp til lekeland jeg, skal bare får i meg litt mer te før vi drar.
Noe som egentlig er litt dumt siden da må jeg bare fly å tisse hele tiden![]()
Meg og ungene, mannen jobber...Åhh lekelandhele gjengen ?
ser så frem til ferie!!
Oki . Når har han ferie ?Meg og ungene, mannen jobber...
Tar vel ikke fullt en time. Tror 45 minHar tatt den en gang, og syns egentlig den er ganske koselig å ta selv om det tar en time fra Flesland inn til byen
Etter kl 16 i dagOki . Når har han ferie ?
Da husker jeg feil, har bare tatt den en gang inn til byen, vanligvis tar jeg flybussenTar vel ikke fullt en time. Tror 45 min![]()