Uten karri er kjipt hahaDet har jeg også oppi. Karri [emoji7] Farmor hadde alltid det. Likte den best.
Mamma hadde aldri det da [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uten karri er kjipt hahaDet har jeg også oppi. Karri [emoji7] Farmor hadde alltid det. Likte den best.
Mamma hadde aldri det da [emoji14]
GmGod morgen alle sammen![]()
Hurra gått opp 3 kg![]()
Veldig bra, litt støl etter treningen i går, men det hører vel medGod morgen
Står til?
Jeg er ikke så veldig glad i det, mannen er, så vi har litt, men ikke så myeUten karri er kjipt haha
Fordi jeg veide 52kg og nå veier jeg 55kgDu må forklare hvorfor det er bra, for vanligvis vil folk gå ned![]()
OkiJeg er ikke så veldig glad i det, mannen er, så vi har litt, men ikke så mye
Veldig bra, litt støl etter treningen i går, men det hører vel med![]()
Fordi jeg veide 52kg og nå veier jeg 55kg![]()
MhmAh, undervektig. Ja da skjønner jeg
Hva er målet?
Jippi, så utrolig braFordi jeg veide 52kg og nå veier jeg 55kg![]()
Ja veldig glad for detJippi, så utrolig bra![]()
Flott!Mhmkan gå opp noen kg til , men må ikke. I forhold til høyde nå er jeg ikke undervektig mer
![]()
Bare passe på at jeg kommer litt mer til Bergen og vi spiser usunn mat så vil det ordne seg rasktJa veldig glad for det![]()
Mhmkan gå opp noen kg til , men må ikke. I forhold til høyde nå er jeg ikke undervektig mer
![]()
Haha ja blir en krasj derBare passe på at jeg kommer litt mer til Bergen og vi spiser usunn mat så vil det ordne seg raskt
(Problemet er bare det at jeg prøver å gå ned litt)
En av de største sunne kalori bombene er egg, men en middag bestående bare av egg er litt vel kjedeligHaha ja blir en krasj derdu får oppfordre meg til mest kaloriholdige og jeg må passe på deg og karbo
![]()