Leverihåpet
Gift med forumet
Venter på at dagene skal gå litt fort mot september

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har vel en unge mer enn meg også da. 3 sant? Tenker du kjenner det mer i klærne også gjerne [emoji14]Min tømmes aldri. Den er igang igjen.. Og mellomste har skiftet på senga. Eldste bør/skal også
Haha ja. Bacon hjelper virkelig på det meste [emoji39]Bacon hjelper på det meste!
Virkelig! Undervurdert rett det der [emoji7]Jeg er enig!! Fiskeboller er så digg!
Lykke tilGod dag
Snart legetime så jeg må vel gjøre meg klar
Bankibordet ! [emoji56][emoji38]Det går så det suser dette![]()
God morgenGod morgen!![]()
TakkLykke til![]()
TakkLykke til
9.5 uke [emoji4] Stor jente [emoji14]^^
Hvor gammel har hun blitt nå?
Hva skjer i september?Venter på at dagene skal gå litt fort mot september![]()
![]()
Tre ja. Men vi var vel stengt tatt aldri helt ajour da vi var to voksne heller.... Har litt for mye sånt som alltid blir liggende igjen på bunnen... Må ta en skjerpings der.Du har vel en unge mer enn meg også da. 3 sant? Tenker du kjenner det mer i klærne også gjerne [emoji14]
Ah. Da så. [emoji14] Fort gjort det også egentlig [emoji14]Tre ja. Men vi var vel stengt tatt aldri helt ajour da vi var to voksne heller.... Har litt for mye sånt som alltid blir liggende igjen på bunnen... Må ta en skjerpings der.
Sånne ting som liksom ikke har noe å bli vasket sammen med... Jeg liker forøvrig å vaske familiens tøy sammen, da får vi sorter bra og vasket fornuftig synes jeg. Om mellomste skulle fordelt på tre? Undertøy, bukser og..... Resten?Ah. Da så. [emoji14] Fort gjort det også egentlig [emoji14]
Jeg har lært hu på 12 år å vaske klær. Så hu setter også på maskiner og henger opp. Kun sitt eget da. Hu har egen kleskurv på sitt rom. Som hu har en tendens til å vente med til er rimelig full gitt [emoji849] Dermed har hu minst 3 maskinvasker bare der for seg selv.
Da skal vi inn i runde 5 med ivr hvor i september starter stimuleringenHva skjer i september?
Det skjønner jeg masse lykke til.Da skal vi inn i runde 5 med ivr hvor i september starter stimuleringenFøler dagene går så tregt når en venter
![]()