Skravletråd Juli

Venter på at dagene skal gå litt fort mot september :p :)

Min tømmes aldri. Den er igang igjen.. Og mellomste har skiftet på senga. Eldste bør/skal også
Du har vel en unge mer enn meg også da. 3 sant? Tenker du kjenner det mer i klærne også gjerne [emoji14]

Du har vel en unge mer enn meg også da. 3 sant? Tenker du kjenner det mer i klærne også gjerne [emoji14]
Tre ja. Men vi var vel stengt tatt aldri helt ajour da vi var to voksne heller.... Har litt for mye sånt som alltid blir liggende igjen på bunnen... Må ta en skjerpings der.

Tre ja. Men vi var vel stengt tatt aldri helt ajour da vi var to voksne heller.... Har litt for mye sånt som alltid blir liggende igjen på bunnen... Må ta en skjerpings der.
Ah. Da så. [emoji14] Fort gjort det også egentlig [emoji14]

Jeg har lært hu på 12 år å vaske klær. Så hu setter også på maskiner og henger opp. Kun sitt eget da. Hu har egen kleskurv på sitt rom. Som hu har en tendens til å vente med til er rimelig full gitt [emoji849] Dermed har hu minst 3 maskinvasker bare der for seg selv.

Ah. Da så. [emoji14] Fort gjort det også egentlig [emoji14]

Jeg har lært hu på 12 år å vaske klær. Så hu setter også på maskiner og henger opp. Kun sitt eget da. Hu har egen kleskurv på sitt rom. Som hu har en tendens til å vente med til er rimelig full gitt [emoji849] Dermed har hu minst 3 maskinvasker bare der for seg selv.
Sånne ting som liksom ikke har noe å bli vasket sammen med... Jeg liker forøvrig å vaske familiens tøy sammen, da får vi sorter bra og vasket fornuftig synes jeg. Om mellomste skulle fordelt på tre? Undertøy, bukser og..... Resten?

Jeg skiller på rosa/rødt/denslags og lyst og mørkt, undertøy, bukser, sengetøy, ull, lys og mørk ull også faktisk i alle fall på vinteren for da er det uansett for mye til en maskin. Og håndklær og kluter. De kan godt vaskes med undertøy da det uansett også skal på 60 men hver av dem fyller jo fort en maskin. Vel. En med undertøy og et par håndklær da og en med resten av håndklærene og kluter. Og treningstøy. Og sikkert mer annet.

Back
Topp