Ja, altså, det er ikke helt enkelt dette her. Spørsmålet er vel litt hvor høy standard man "må" ha for å ha det greit. Men så er det også det at en del sånne "andre hotell" som ikke er "konsepthotell for kjeden" ofte er med 2-4 personer. Sånt som passer for min bror med kone og to barn som fornufot stoppet på to barn for de liker å reise.
Men vi har tre og vil helst slippe to rom (da blir det jo fort dyrt også og med mindre de har dør imellom så er det upraktisk) så da begrenser det seg litt. Men innen det helt reet blir aktuelt så skal jeg søke masse. På ving og tiu og nazar som dog noen har negative erfaringer med, og så får vi se. Vi er ikke akkurat kjent for å få til de helt billigste løsningene på ting, men det får så være-
Ferie med 5 er ikke helt billig. Det koster om enn ikke akkurat i kost og losji så på annet vis og kanskje ikke i kroner (annet enn trøste-shopping og sånn) å ha meg på antatt to ukers ferie hos svigers for... hva landet vi på? fjerde år på rad? Det skumleste er ikke det at det blir sånn i år også, men at det etter så mange år blir en frventing. Ikke ungene jeg bekymrer meg for, men svigermor...
Bibliotek og apotek og litt shoppng i morgen. Pakke på fredag. Avreise lørdag. Oppbevaring av post bestilt fom mandag 9 tom fredag 20. Mandag 23 skal jeg på jobb igjen så da er vi hjemme. "noe sprell" i løpet av de to ukene er ikke endelig avgjort. Trolig hunderfossen. Om jeg er heldig overnatting og lilleputthammer, men da må jeg vel snart få bestilt det, ikke for at det blir opptatt men vel så mye at det å få gjort NOE SOM HELST når vi er kommet dit er tusen ganger tyngre dra igang....man sitter heller i hver sin sofa og går på veggene.
Nevnte jeg at bv på mobilen ikke egentlig virker????
Uff og huff, ikke lett det der![emoji13] jeg unner deg virkelig en herlig familieferie ved varmere strøk til en levlig pris[emoji85]
Og en fin ferie i år!