Skravletråd Juli

Ja, altså, det er ikke helt enkelt dette her. Spørsmålet er vel litt hvor høy standard man "må" ha for å ha det greit. Men så er det også det at en del sånne "andre hotell" som ikke er "konsepthotell for kjeden" ofte er med 2-4 personer. Sånt som passer for min bror med kone og to barn som fornufot stoppet på to barn for de liker å reise.

Men vi har tre og vil helst slippe to rom (da blir det jo fort dyrt også og med mindre de har dør imellom så er det upraktisk) så da begrenser det seg litt. Men innen det helt reet blir aktuelt så skal jeg søke masse. På ving og tiu og nazar som dog noen har negative erfaringer med, og så får vi se. Vi er ikke akkurat kjent for å få til de helt billigste løsningene på ting, men det får så være-

Ferie med 5 er ikke helt billig. Det koster om enn ikke akkurat i kost og losji så på annet vis og kanskje ikke i kroner (annet enn trøste-shopping og sånn) å ha meg på antatt to ukers ferie hos svigers for... hva landet vi på? fjerde år på rad? Det skumleste er ikke det at det blir sånn i år også, men at det etter så mange år blir en frventing. Ikke ungene jeg bekymrer meg for, men svigermor...

Bibliotek og apotek og litt shoppng i morgen. Pakke på fredag. Avreise lørdag. Oppbevaring av post bestilt fom mandag 9 tom fredag 20. Mandag 23 skal jeg på jobb igjen så da er vi hjemme. "noe sprell" i løpet av de to ukene er ikke endelig avgjort. Trolig hunderfossen. Om jeg er heldig overnatting og lilleputthammer, men da må jeg vel snart få bestilt det, ikke for at det blir opptatt men vel så mye at det å få gjort NOE SOM HELST når vi er kommet dit er tusen ganger tyngre dra igang....man sitter heller i hver sin sofa og går på veggene.

Nevnte jeg at bv på mobilen ikke egentlig virker????

Uff og huff, ikke lett det der![emoji13] jeg unner deg virkelig en herlig familieferie ved varmere strøk til en levlig pris[emoji85]
Og en fin ferie i år!

Jeg begynte på lavkarbo for en stund siden siden jeg trengte å gå ned i vekt.
Vips så gikk jeg fra 3-7 dager med migrene i uken til en 0-4 i måneden.
Valget er enkelt, migrene eller karbohydrater.
Er ikke bestandig jeg klarer å holde meg unna når jeg har mensen, men må også betale for det da etterpå.
Spiser litt mer karbo i helgene i form av bakevarer og rotgrønnsaker (og en liten håndfull M&M's), det går siden jeg da også kan få mer søvn som veier litt opp for det så lenge det ikke blir for mye

Jeg mistet søtsuget helt da jeg gikk på lavkarbo. Synd at det ikke har skjedd for deg :(
Men det virker som at du til gjengjeld har stålvilje :)

Lillejenta sover på fanget mitt. Hun våknet, men siden hun ikke hadde sovet nok så fikk hun en ny pupp. Nå sover hun med puppen I munnen, men hun mister den hele tiden. Da rykker hun til og begynner å søke etter puppen igjen. Så finner hun den, og suger den inn. Det gjør vondt! Det er i slike situasjoner at jeg gleder meg til å bli ferdig med ammingen :(

Jeg var innom konkurranseforumet litt.
Hva tenker du på om jeg sier..... Ordet var snø, som fikk meg til å tenke på Sjokoladekuler. Flaks at jeg leste over det før jeg postet, for der var en L byttet ut med en K gitt... :hilarious::oops:

Var det da. Mye å velge liksom. Ta en prøverunde gjerne? Greit å kjenne etter. Vil også ha med skuffer under til p ha sengetøy i. Kjøpt dagseng til eldste og har ekstra dyne/pute i ene skuffa og sengtøy i andre skuffa. Den kan også bli dobbelseng da. Det var fantastisk deilig må jeg innrømme. Plassbesparende. Må nok ha en slik seng til minste når hu blir lei voksesenga si en gang. [emoji1]
Hemnes? Eller hva den heter den fra IKEA som så mange har? Ser lur ut

Ja vi må ta en titt til, men å prøve har vel ikke så mye for seg siden vi ikke skal ha nye madrasser tenker jeg. Men hva er egentlig en dagseng? Hva er liksom forskjellen på en dagseng og en sovesofa?
Jeg har aldri blitt klok på hva en dagseng er. Men i motsetning til en sovesofa har den skikkelig madrass

Da har vi vært på nordsøen akvarium i Hirtshals. Gøy det, men sliten gjeng. Og en frøken som IKKE skal amme offentlig eller i bilen eller noe sted men krever å ha puppen tilgjengelig om hun ikke er i bæreselen. Så lå skal det bli godt å komme hjem på hytta. Så mye som skjer så skjønner jo hun må få med seg alt.;)

Hmmmm. Tenke tenke tenke. Ser på seng, eller ramme da. Vi har madrasser. Men hvor skal man kjøpe? Hvor får man best kvalitet uten å blakke seg helt? Jeg vil ha en seng med skuffer under, som er store nok for sengklær. Og skuffene må sitte fast, jeg liker ikke løse kasser under. Jeg har sett på Ikea, men den sengen jeg fant der var forholdsvis lav. Og så fant jeg en på Jyst, men det virket som at det ikke var så veldig mye skuffplass der. Hmmm.....
Mener jeg så noen på bohus

Back
Topp