Hun var helt fin i dag, så ble tur i den lokale dyrehagenHvordan går det med henne??[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun var helt fin i dag, så ble tur i den lokale dyrehagenHvordan går det med henne??[emoji173]️
Så nydelig den erValpen er ankommet. Egentlig vært her siden 12 da [emoji7] Andre har babyer over skuldra. Jeg tar Luna over skuldra [emoji7] Jeg er så forelska ! [emoji169][emoji169]![]()
Er det spill ?på pc. Langt bedre
Netteser på mobil er for treigt.
Men på mobilen.... har jeg visst brått blitt hekta på hayday sånn noen år etter alle andre, etter at village life ble avsluttet måtte jeg ha noe annet å flikke med...

Er det spill ?![]()
Åh. Jeg har jo ikke peiling på sånt. Hva handler det om?Ja, det er det
Åh. Jeg har jo ikke peiling på sånt. Hva handler det om?
Åh, Gøy dahay day?
Gårdsdrift, på en måte. Så frø, høst avling mat dyr får råvarer, behandle disse. Selg det og tjen penger. Sånn på lett tegneserie-figurativt design
Åh, Gøy da
Takk[emoji847] Håper bare natta også går greit gitt [emoji849][emoji23] Spennende alt nytt. Bånd på seg ved lufting derimot var ikke spennende da ! Det var noe dritt og skulle helst bites av [emoji39]Så nydelig den er![]()
Var grusomt hekta på hayday for noen år siden. Timet avlingene og alt perfekt gitt [emoji14] Nå har unga hayday da, men jeg var glad til når jeg avinnstallerte det må jeg innrømme [emoji23] Våger jammen ikke få det tilbake nå da, er redd for å bli bitt igjen på samme måte gitthay day?
Gårdsdrift, på en måte. Så frø, høst avling mat dyr får råvarer, behandle disse. Selg det og tjen penger. Sånn på lett tegneserie-figurativt design
Nei, ifølge Tamara skal den dukke opp igjen men det lar seg visst vente på
[emoji173]Jeg skulle legge meg, og gikk innom lillemor på veien. Dyna hennes var på vei ut av senga, så jeg la den oppi igjen. Da ba hun meg om å legge den over henne, og så sa hun at hun ikke ville stå opp enda. Jeg sa til henne at det ikke var morgen enda, kysset henne og sa at jeg elsket henne. Hun mumlet i søvne at hun elsket meg og.
Jeg blir aldri lei av å høre henne si det <3
Bruker ikke den så neiFlere som kastes ut av appen hele tiden??[emoji30]
Så skjønnValpen er ankommet. Egentlig vært her siden 12 da [emoji7] Andre har babyer over skuldra. Jeg tar Luna over skuldra [emoji7] Jeg er så forelska ! [emoji169][emoji169]![]()
Jeg har blitt sååå solbrent i dag!
Juli dere... første dagen tilbragt i fårup sommerland i strålende vær og kjempefornøyd 6mnd baby som knakk kloden igår og idag så setter hun seg på rompa helt alenemon tro hvordan hun er i slutten av juli...