Skravletråd Juli

på pc. Langt bedre

Netteser på mobil er for treigt.

Men på mobilen.... har jeg visst brått blitt hekta på hayday sånn noen år etter alle andre, etter at village life ble avsluttet måtte jeg ha noe annet å flikke med...

på pc. Langt bedre

Netteser på mobil er for treigt.

Men på mobilen.... har jeg visst brått blitt hekta på hayday sånn noen år etter alle andre, etter at village life ble avsluttet måtte jeg ha noe annet å flikke med...
Er det spill ? :hilarious:

Svosj så var denne dagen over. Hatt en fin dag?

Åh. Jeg har jo ikke peiling på sånt. Hva handler det om?

hay day?

Gårdsdrift, på en måte. Så frø, høst avling mat dyr får råvarer, behandle disse. Selg det og tjen penger. Sånn på lett tegneserie-figurativt design

hay day?

Gårdsdrift, på en måte. Så frø, høst avling mat dyr får råvarer, behandle disse. Selg det og tjen penger. Sånn på lett tegneserie-figurativt design
Åh, Gøy da

hay day?

Var grusomt hekta på hayday for noen år siden. Timet avlingene og alt perfekt gitt [emoji14] Nå har unga hayday da, men jeg var glad til når jeg avinnstallerte det må jeg innrømme [emoji23] Våger jammen ikke få det tilbake nå da, er redd for å bli bitt igjen på samme måte gitt

Jeg skulle legge meg, og gikk innom lillemor på veien. Dyna hennes var på vei ut av senga, så jeg la den oppi igjen. Da ba hun meg om å legge den over henne, og så sa hun at hun ikke ville stå opp enda. Jeg sa til henne at det ikke var morgen enda, kysset henne og sa at jeg elsket henne. Hun mumlet i søvne at hun elsket meg og.
Jeg blir aldri lei av å høre henne si det <3

Jeg skulle legge meg, og gikk innom lillemor på veien. Dyna hennes var på vei ut av senga, så jeg la den oppi igjen. Da ba hun meg om å legge den over henne, og så sa hun at hun ikke ville stå opp enda. Jeg sa til henne at det ikke var morgen enda, kysset henne og sa at jeg elsket henne. Hun mumlet i søvne at hun elsket meg og.
Jeg blir aldri lei av å høre henne si det <3
[emoji173]

Back
Topp