Skravletråd Juli

De hadde jeg og lyst på. Du får si ifra hvordan de er da :D
Jeg vurderer å kjøpe til yngste etter hvert.
Jeg vurderte til eldste men kom aldri så langt. Jentene har ikke vært like ille.

Sms fra mamma for litt siden. 32 grader

Dele med oss foreslo jeg Vi har 17.

Jeg vil også på ferie. Helst en ferie hvor bading og slappe av skjer mye, og grille sent på kveldene når det ikke er så varmt er opplegget.

Lov å drømme, er det ikke?
Bading i ferien skjer bare om jeg presser veldig på for å få det til, og muligens bare for ungene... Middag skjer når det passer for dem vi er hos, selvsagt Og i løpet av oppholdet uansett lengde på det, griller svigermor gjerne en gang. Svigerfar inviterer oss og "alle sine" på grillmiddag en dag, men griller gjerne pølser til lunsj en dag også. Hos svigermor lager man glatt middag inne selv om det er 25 grader ute.

Jaja. Vi skal nok ikke være i to uker denne gangen. Tror jeg. Kanskje. Mannen antyder 7-10 dager men det er jo 16 dager fra planlagt avreise til jeg skal på jobb så jeg antar 10-14 ikke er så utenkelig

Og presser litt på for budsjett på hva jeg skal planlegge av aktivitet. Budsjett både på penger og tid jeg kan ha til rådighet

Oi, ja det var rart.
Skulle ønske meg bv forum app på Android. Lyst å teste ut igjen siden nettleser på mobil suger mye strøm. Og dessuten er vanskelig på smil. Bl.a

Men mulig appen fortsatt trøbler for mye når den dukker opp igjen

Skulle ønske meg bv forum app på Android. Lyst å teste ut igjen siden nettleser på mobil suger mye strøm. Og dessuten er vanskelig på smil. Bl.a

Men mulig appen fortsatt trøbler for mye når den dukker opp igjen

Er appen helt borte nå?

Lillejenta mi <3
Hun sov på puppen, men så slapp hun den for å gni seg godt over nesen. Da hun ble ferdig med det begynte hun å søke etter puppen igjen, men alt hun fant var en tommel. Hun prøvde å suge på den, men den ga tydeligvis ikke den samme effekten så den ble spyttet ut igjen. Heldigvis fant hun atter en gang puppen, og roen ble gjenopprettet :)

Valpen er ankommet. Egentlig vært her siden 12 da [emoji7] Andre har babyer over skuldra. Jeg tar Luna over skuldra [emoji7] Jeg er så forelska ! [emoji169][emoji169]
0dc0c34184c6929ed995ef500cf5a750.jpg

Back
Topp