Øyelege hørtes lurt ut da jaNei ubehag konstant . Ikke smerter . Ikke rødt. Merkelige greier. Virus er utelukket da det ikke var utslag på det. Bakteriell behandling med salve og krem har ikke hatt effekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Øyelege hørtes lurt ut da jaNei ubehag konstant . Ikke smerter . Ikke rødt. Merkelige greier. Virus er utelukket da det ikke var utslag på det. Bakteriell behandling med salve og krem har ikke hatt effekt.
Jepp lurer fæltØyelege hørtes lurt ut da ja
Og da qouter jeg litt for å si gratulerer med topp juniDa qouter jeg deg litt, slik at du får testet litt uten å spame![]()
Kult, og jeg som ikke prøvde å vinne noe denne månedenOg da qouter jeg litt for å si gratulerer med topp juni![]()
Har vinnerne blitt annonsert?Kult, og jeg som ikke prøvde å vinne noe denne måneden
De trenger vi
Jepp, det har deHar vinnerne blitt annonsert?
Solkrem er viktig. Og litt skygge innimellom.Jeg har blitt sååå solbrent i dag!
Finner ikke innlegget.Jepp, det har de
Har smurt med solkrem. Men sola var fryktelig sterk i dag!Solkrem er viktig. Og litt skygge innimellom.
Smøre nok. Og ofte nok. Og unngå sola midt på dagenHar smurt med solkrem. Men sola var fryktelig sterk i dag!![]()
Første innlegg i topp 100 juni er redigertFinner ikke innlegget.
Har det, jeg vant disse vadebukseneHar vinnerne blitt annonsert?
Håper det. Hvordan har dagen vært?God kveld alle sammen
Mannen holder på med å montere den nye oppvaskmaskinen, og frøkna har ikke like høy feber i kveld som i går.
Kanskje jeg får sove litt i natt![]()
Grattis med premie!Har det, jeg vant disse vadebuksene
Perfekt for en liten gutt som elsker å bade i søledammer
Den har gått greit.Håper det. Hvordan har dagen vært?
Tusen takk, gleder meg til den kommerGrattis med premie!![]()
GratulererTusen takk, gleder meg til den kommer![]()
JaHar vinnerne blitt annonsert?