Skravletråd Juli

Jeg er der jeg også nå. At om ikke dette funker med disse nå. For å øke til 100 mg daglig på de, foruten alt annet jeg går på pga migrene også, så vet jeg ikke hva jeg mer jeg orker å prøve. [emoji849] Tror jeg tar nå tundt 15 tabletter fast daglig... Så pluss gjerne når migrene setter inn eller smerter blir helt ekstreme [emoji17] Og det syns jeg blir litt vel i meste laget for min del som helst ikke vil ta noe.
Oj, ja skjønner. Jeg var vel oppe i 6-8 dgl. Så skjønner godt du vil si nei etterhvert.

Vært og hatt date på fiskerestaurant. Til og med lille i kjole. Kjempe koselig :)

Få tømt litt og ommøblere
Ah. Jo. Kan jammen være stor nok jobb det gitt. Tom ommøblering på eldste sitt nylig når jeg kjøpte ny seng. Gikk hele dagen gitt. Og da var jeg rimelig ødelagt etterpå i kroppen ja [emoji849]

Gruer meg helst til minste sin tur. Hennea rom er så svært. Og det trenger maling også først [emoji37]

Oj, ja skjønner. Jeg var vel oppe i 6-8 dgl. Så skjønner godt du vil si nei etterhvert.
Jupp. Revmatalogen snakker om å sende meg til poli smerteklinikk eller noe slikt [emoji849] Gudene vet lengre [emoji39]

Mister trua snart på det. Tramadol funker da. Men da er jeg ikke akkurat fungerende i det daglige gitt [emoji849][emoji23]

Syns Luna var så fin på morgenturen vår [emoji7][emoji169] Måtte bare vise den nydelige ankelbiteren vår [emoji169]
4b2d6d45c06db35d18e9f4cf7be27ad8.jpg

Ah. Jo. Kan jammen være stor nok jobb det gitt. Tom ommøblering på eldste sitt nylig når jeg kjøpte ny seng. Gikk hele dagen gitt. Og da var jeg rimelig ødelagt etterpå i kroppen ja [emoji849]

Gruer meg helst til minste sin tur. Hennea rom er så svært. Og det trenger maling også først [emoji37]
Var mye jobb for er så ufattelig mye bøker
60 bøker til salgs
5 gis bort til jobb
70 opp på loftet
Og 40 i hylla igjen ...
En hylle ute ++

Back
Topp