T
Turid-Laila
Guest
Veldig. Begynt å strikke miniselbuvotter med magic loop nå da. Litt koselig å se så lita den er [emoji39][emoji169]Stille her i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig. Begynt å strikke miniselbuvotter med magic loop nå da. Litt koselig å se så lita den er [emoji39][emoji169]Stille her i dag![]()
Ikke så veldigFikk du en god natt ?
En slik magic loop har jeg aldri klart å få til, foretrekker sett-pinnerVeldig. Begynt å strikke miniselbuvotter med magic loop nå da. Litt koselig å se så lita den er [emoji39][emoji169]
Første gang jeg prøver sånn ordentlig det nå. Og må si det var mye bedre gitt [emoji1] Men det er jo smakssak. Jeg er ikke så glad i 5 pinner da. Syns det er knotete. Spesielt i starten. Går seg jo til når man er i gang da.En slik magic loop har jeg aldri klart å få til, foretrekker sett-pinner
Fem pinner er et knot særlig i starten ja, jeg foretrekker magic loop. Men så på 123knit at de hadde noe fra addi, et sett med tre pinner. Kort-korte "rundpinner" med bare noen cm vire. Til rundstrikk av smått. To fleksible med strikketøyet på og en til å strikke med. Kanskje ikke dumt.Første gang jeg prøver sånn ordentlig det nå. Og må si det var mye bedre gitt [emoji1] Men det er jo smakssak. Jeg er ikke så glad i 5 pinner da. Syns det er knotete. Spesielt i starten. Går seg jo til når man er i gang da.
Så koselig daHaha da har guttungen fått kjæreste![]()
Ja de er søteSå koselig da![]()
Hvor gammel er han igjen?Ja de er søte![]()
Orker ikke henge her så myeStille her i dag![]()
Slik er det nå i perioder...Orker ikke henge her så mye
Det er detSlik er det nå i perioder...
Han blir 5år i oktHvor gammel er han igjen?
Samme som kengubarnet da han fikk kjæresteHan blir 5år i okt
Hihi Ok . De er søteSamme som kengubarnet da han fikk kjæreste
Var omtrent da Liv også begynte å snakke om sin førsteHan blir 5år i okt
Oki . De er søte og morsommeVar omtrent da Liv også begynte å snakke om sin første![]()
Hun begynte på skolen i fjor, og fremdeles når hun er med i barnehagen for å hente Lille U (hun er yngst i kullet på skolen, og han er født tidlig på året så ikke menge månedene mellom dem) så hiver han seg rundt halsen på henne når han ser henneOki . De er søte og morsomme![]()