Greit nok , men liteNei , har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit nok , men liteNei , har du?
Har ingen planer om å trene i dag.NattaHusk at du må trene i morgen da
![]()
Finnes kanskje på Netflix?
Vi har 1 uke igjen. Ja, er ikke redd for å gå til legen. Men må ha triptraner migrene medisin siden jeg ammer. Men får se da.OjHvor lenge har dere igjen i DK da? Hadde kjent litt på den ja. Var i DK i fjor. Skulle bare være ei uke. Tok vel med migrene medisin for ei hel uke gitt i tilfelle alt gikk til helvete. Men det var jo gratis å gå til legen i DK da. Jeg måtte der i fjor. Fikk infeksjon i ett gnagsår faktisk [emoji849][emoji23]
Ja. Full rulle. Mest fordi vi har fått valp. Og jeg kjenner at det er som babytid igjen. Heldigvis er unga store da. 7.5 år og 12 år. Så de klarer seg selv mye og de hjelper til med valpen når det trengs. Som når jeg lager middag, er det greit de okkuperer valpen litt liksom [emoji14] Eller hvertfall ser etter og har ansvar for å gå ut med hu for dobesøk.
Noe jeg har lagt merke til jeg ser best tegn til og tar best tak i [emoji849][emoji23] Men det går seg jo til [emoji14] Jeg slukner i det minste kjapt om kvelden pga jeg er helt skutt og med hodepine. Tett er jeg også pga pollen [emoji23] Vi tar det hele når vi først er i gang. Har også fibromyalgi. Den er litt opp og ned kjenner jeg. Prøver å ikke kjenne etter. Er i økefase med noe smertemedisin også. Så får håpe de hjelper litt [emoji111][emoji111]

Fikk du en god natt ?Da har meg lagt meg.
God natt alle sammen
Håper den siste uka blir grei for deg da [emoji8][emoji169]Vi har 1 uke igjen. Ja, er ikke redd for å gå til legen. Men må ha triptraner migrene medisin siden jeg ammer. Men får se da.
Så gøy med valp, men det er sikkert sykt travelt. Noen venner av oss mente det var mer travelt med valp, enn med barn![]()
Greit når de er såpass store og kan underholde litt.
Kan jeg spørre hvilke smertemedisiner du går på ifht fibromyalgi?![]()
Høres herlig ut. Kos dere [emoji1]På vei til lunsj. Skal bli deilig
Åh hørtes slitsomt ut. Håper revmatologen finner noe som bedrer livssituasjonen din da.Håper den siste uka blir grei for deg da [emoji8][emoji169]
Går på topimax og metoprolol sandoz daglig pga hodepine også daglig jeg [emoji849] Foruten migrenen som popper innom når den vil.
Men går på noritren 100 mg daglig for fibromyalgien. Prøvd andre. Men noen har ikke hatt virkning. Noen har gjort munnen så tørr at tenner har knukket i to [emoji17] Så har trukket 2 av mine vanlige tenner helt bak pga de. Og jeg er vanligvis også tørr liksom.
Får ikke ta Nsaid og har en blodsykdom som gjør at alt er ikke tilgjengelig også [emoji849][emoji39] Bare for å gjøre det enkelt for revmatalogen
Det var deilig. Ble litt shopping og. Nå er vi på vei tilbake til hytta. Besøket vårt reiste idag så vi skal nyte bare oss og bikkja i 3 dager før neste pulje kommer.Høres herlig ut. Kos dere [emoji1]
Takk [emoji1] Hva går du på om jeg får spørre? [emoji4]Åh hørtes slitsomt ut. Håper revmatologen finner noe som bedrer livssituasjonen din da.![]()
Jo, takk! Satser på det![]()
Åh så herlig da. Godt med noen dager alene også. Hva rase har dere? [emoji4]Takk!
Det var deilig. Ble litt shopping og. Nå er vi på vei tilbake til hytta. Besøket vårt reiste idag så vi skal nyte bare oss og bikkja i 3 dager før neste pulje kommer.
Har forsøkt mye opp gjennom tiden. Men pr nå, er det ved behov: paracet,ibux,tramadol,paralgin forte, og maxalt/imigran for migrene. Evt sovemedisin ved behovTakk [emoji1] Hva går du på om jeg får spørre? [emoji4]
Ja, veldig herlig! Nå senket roen seg skikkelig her. Vi har en Staffordshire bullterrierÅh så herlig da. Godt med noen dager alene også. Hva rase har dere? [emoji4]
Ikke noe for daglig altså?Har forsøkt mye opp gjennom tiden. Men pr nå, er det ved behov: paracet,ibux,tramadol,paralgin forte, og maxalt/imigran for migrene. Evt sovemedisin ved behov
Åh så herlig ! [emoji7] Det er en fantastisk rase det også [emoji7][emoji169] Elsker de. De smiler så nydelig [emoji169]Ja, veldig herlig! Nå senket roen seg skikkelig her. Vi har en Staffordshire bullterrier![]()