Sett opp døraSkjønner ikke hvorfor det skal bli så syyykt varmt her på kveldstid. Er ikke så varmt ute nå:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sett opp døraSkjønner ikke hvorfor det skal bli så syyykt varmt her på kveldstid. Er ikke så varmt ute nå:/
Namnam. Her ble det lollipop sorbet i dag, men pistasj er snadderpistasj og sjokoladeis
Haha! Ikke gjør det!Endelig er huset tomt etter bursdagslag. Gutta er hypre og overtrøtte og jeg har bare lyst å voldta resten av kakene![]()
Sett opp døradet måtte vi..
Er småsulten og vil ha mat. Hva skal man spise?
mhm det er det! Men jeg er troll uansettBare å oppføre deg![]()
![]()
Da får hun jo fartet litt rundt i det minste![]()
Den synes jeg ikke er god til nevøens store fortvilelseNamnam. Her ble det lollipop sorbet i dag, men pistasj er snadder![]()
Skjønner nevøen din, for den er jo suuupergodDen synes jeg ikke er god til nevøens store fortvilelse
Tenkte akkurat det sammehehe
Skal være flink å ikke åpne den posen med godteri jeg fikk i stadhehe
HahaJa, si det?Måtte brukt senga...
![]()
Ja trekk på baby kan man ikke risikereDet ble så ille trekk for mini syns jeg, og det er ikke varmt ute.
Men jeg gikk utenfor døra litt, så får sette opp litt når jeg legger meg![]()
Det fikset jeg med sjokoladeEr småsulten og vil ha mat. Hva skal man spise?
Ble brødskiver med leverpostei her. Var flinkHehe, jeg har en pakke med café cookies i skapet... Det frister...
Livet hadde vært kjedelig uten noen troll her og dermhm det er det! Men jeg er troll uansett
Nei, syns det ble litt velJa trekk på baby kan man ikke risikere![]()
HeheJada det gjør hun, og får det stort sett akkurat som hun vil...
Hehesånn skal det være hos besteforeldre!