Ble brødskiver med leverpostei her. Var flink![]()
Så bra.
Kanskje jeg skal lage meg ostesmørbrød...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble brødskiver med leverpostei her. Var flink![]()
Haha du mener det jaLivet hadde vært kjedelig uten noen troll her og der![]()
Det fikset jeg med sjokolade
Ikke lurt...
Hahalagt seg i senga hele kvelden liksom
Litt kleint når man har besøk da![]()
Får se om jeg endrer mening i morgenHaha du mener det ja
Neida. Like rar ellers ogJeg liker dere jo kjempegodt her, så med mindre dere har en heeeeeelt annen personlighet utenfor forumet så liker jeg nok dere i virkeligheten også![]()
Da får jeg følge med på faceblir nok publisert etterhvert, men ikke her på åpent foreløpig![]()
Moahvor er det?
Godt det ogSå bra.
Kanskje jeg skal lage meg ostesmørbrød...
Gjenstår å se!Får se om jeg endrer mening i morgen![]()
Får lete littMoanord, ved siden av barnas hus
Gikk når jeg var gravid før jul for å begrense vektøkningen og så var planen å ta de 10 kg som var igjen etter første mann da rett etterpå. Men med kolikk unge ble alt bare tull og i stedet har jeg gått opp 5.....Ja da frister alt ekstra. Har også hatt noen kurs der. Er gravid nå, men får se etterpå om jeg må slenge meg på et kurs igjen...... Har du gått før?
Ja det krysser jeg fingrene forIkke noe mer nei. Kan jo hende hun prøver å sove litt. Eller så kan vi håpe det har begynt å skje saker![]()
Og det vet hun nok veldig godtHehe Jada de får gjøre som de vil, for det er andre boller hos hu mor![]()
Flaks for degHar ikke sjokolade.like greit...
Noe herk med de kiloene! Gikk ned når du var gravid? Eller lite opp?Gikk når jeg var gravid før jul for å begrense vektøkningen og så var planen å ta de 10 kg som var igjen etter første mann da rett etterpå. Men med kolikk unge ble alt bare tull og i stedet har jeg gått opp 5.....
Tror du skal finne det ganske greitFår lete litt
Klarte å begrense til å kun gå opp 6 kg. Hadde jo 10 for mye fra førstemann. Nei gå ned er skummelt når man er gravid syns jeg...Noe herk med de kiloene! Gikk ned når du var gravid? Eller lite opp?