Skravletråd Juli.

God kveld!

Hvordan går det med Therese?
Blitt noen baby enda?

Vi har vært på kategattsenteret i dag. Fikk med oss fôring av sel og hai :-D

Klarte å begrense til å kun gå opp 6 kg. Hadde jo 10 for mye fra førstemann. Nei gå ned er skummelt når man er gravid syns jeg...
Ja jeg er nok ikke motivert for noe kurs nå. Får bare komme de kiloene som kommer. Har gått opp 20-30 kilo med de andre...... Kjenner at det ikke frister særlig denne gangen. Akkuratt nå er søtbehovet minimalt, frukt frister mest. Håper det fortsetter til januar...........

Er småsulten og vil ha mat. Hva skal man spise?
Jeg laget meg en skål med havregryn og melk, med rosiner og litt sukker.

Jeg må ha kveldsmat både pga sult samt at jeg prøver å gå opp i vekt. 17 uker og så langt ned en halv kilo, uten å kaste opp. Stresser ikke med det, men prøver å spise

Jeg må ha kveldsmat både pga sult samt at jeg prøver å gå opp i vekt. 17 uker og så langt ned en halv kilo, uten å kaste opp. Stresser ikke med det, men prøver å spise
Spiser også som regel kveldsmat. I dag ble det kun et knekkebrød med salami til tekoppen da. Var sen middag

Hater å gå til sengs sulten. ;)
Ja, du får spise så godt du kan. :) 17 uker allerede? Tiden går fort!

Back
Topp