Og det vet hun nok veldig godt![]()
Åja da selv om hu prøver seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og det vet hun nok veldig godt![]()
Ja jeg er nok ikke motivert for noe kurs nå. Får bare komme de kiloene som kommer. Har gått opp 20-30 kilo med de andre...... Kjenner at det ikke frister særlig denne gangen. Akkuratt nå er søtbehovet minimalt, frukt frister mest. Håper det fortsetter til januar...........Klarte å begrense til å kun gå opp 6 kg. Hadde jo 10 for mye fra førstemann. Nei gå ned er skummelt når man er gravid syns jeg...
HahaÅja da selv om hu prøver segsånn som at jeg er verdens beste mamma om hun får smokk siden lillebror skal ha Haha
![]()
Wææh?! Hai?!God kveld!
Hvordan går det med Therese?
Blitt noen baby enda?
Vi har vært på kategattsenteret i dag. Fikk med oss fôring av sel og hai :-D
God kveld søtaGod kveld!
Hvordan går det med Therese?
Blitt noen baby enda?
Vi har vært på kategattsenteret i dag. Fikk med oss fôring av sel og hai :-D
Jaaaa :-DWææh?! Hai?!
Så spennende :-DGod kveld søta
Vi har ikke hørt noe ennå...
Hvor har de akvarium med hai?!Jaaaa :-D
Er et svært akvarium jo ;-)
Jeg laget meg en skål med havregryn og melk, med rosiner og litt sukker.Er småsulten og vil ha mat. Hva skal man spise?
Hahasavner hun den?!
Spiser også som regel kveldsmat. I dag ble det kun et knekkebrød med salami til tekoppen da. Var sen middagJeg laget meg en skål med havregryn og melk, med rosiner og litt sukker.
Jeg må ha kveldsmat både pga sult samt at jeg prøver å gå opp i vekt. 17 uker og så langt ned en halv kilo, uten å kaste opp. Stresser ikke med det, men prøver å spise
Ååh...det er jo helt perfekt![]()
Jeg laget meg en skål med havregryn og melk, med rosiner og litt sukker.
Jeg må ha kveldsmat både pga sult samt at jeg prøver å gå opp i vekt. 17 uker og så langt ned en halv kilo, uten å kaste opp. Stresser ikke med det, men prøver å spise
Skulle inn kl 19Så spennende :-D
Når skulle hun inn?
HahaJa hu elsket den og har vist aldri glemt hvor god kos det var med sutt![]()
Kjenner jeg ble veldig misunneligJa det er det virkeligMed eget basseng og hele pakka, så dit skal det bli mange familieturer etterhvert
![]()
Gruer du deg til i morgen?Nevø kjørt hjem, nå skal jeg finne senga.
Alt for mye tanker i hodet!
Håper natten gjør deg godtNevø kjørt hjem, nå skal jeg finne senga.
Alt for mye tanker i hodet!