Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
I alle dagerAubergine i alle oppskrifter jeg finner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I alle dagerAubergine i alle oppskrifter jeg finner.
Haha...tviler på at tulla var lilla
Tror du har gått glipp av ingenting egentlig![]()
http://www.godt.no/#!/oppskrift/1871/hjemmelaget-gresk-moussaka-med-kjoettdeig-og-poteterAubergine i alle oppskrifter jeg finner.
Nettopp derfor vi valgte å kjøpe flere enn enNå har jeg trykket meg bakover og bakover for å finne ut hva det var snakk om.
Vi har faktisk bare EN vi, på en familie på fire. Mannen var inne på å gi dem hvert sitt nettbrett til jul, men det ble ikke noe av, de fikk infinity til wii i stedet. Det vurderes til neste jul, for det er litt krangel om den ene til tider...
Sorry, tenkte bare på låven dinHaha...tviler på at tulla var lilla
Tror du har gått glipp av ingenting egentlig![]()
Vi er meg, sambo og mini. Vi har 3 stk ipad air (normalstr)apple alle veier her. Telefoner. Apple tv. Ipader. Ipoder.
Nesten så man begynner å lure på om du fortsatt er gravid liksomJa, er jo helt uvanlig dette![]()
Høres jo veldig deilig og "ferie" utVeldig deilig.
Ungene har løpt rundt og kost seg, og jeg har sluppet å lage mat
Og har fått shoppet litt
Ikke lilla tulle så vidt jeg vet, det er jo ikke en helt sunn hudfarge.
Og ellers har det vært... vel ingen fødsel på de andre to dagsventende, så ikke så mye mer enn masing på dem og fargelegging, og litt matprat?
Nettopp derfor vi valgte å kjøpe flere enn en
Gutta røyk i tottene på hverandre ofte pga iPadog de får ikke bruke dem mye heller..
Tas fram ved dårlig vær, om noen er trist eller syk osv..
Og der trur jeg du har fått med deg alt jadet skjer ikke veldig mye spennende her inne om dagen egentlig
![]()
I alle dager![]()
Og kjøttdeig av lam, ikke storfe som den vanlige er av..
Ikke nødvendigvisPoteter? DET kunne sikkert jeg også spist, men mousska er da aubergine???
Sant det, jeg har vel heller ikke tid egentligJeg kunne sikkert blitt hekta. Jeg har bare ikke tid til en til hobby, jeg har allerede strikkingen jeg burde ta opp, en bunke bøker jeg ikke har lest, plantene mine som trenger omsorg, og hunden og ungene det samme (alle i varierende form da)
Så jeg velger å la være. I alle fall med mindre jeg blir videre sykemeldt i høst. Da kanksje...
3 kokebøker (to med barnemat og en gresk)Høres jo veldig deilig og "ferie" ut
Hva har du shoppet?
Greit oppsummert, snuppaIkke lilla tulle så vidt jeg vet, det er jo ikke en helt sunn hudfarge.
Og ellers har det vært... vel ingen fødsel på de andre to dagsventende, så ikke så mye mer enn masing på dem og fargelegging, og litt matprat?
Haha...fort gjort å blande sliktSorry, tenkte bare på låven din
Litta, jeg mente litta...