Skravletråd Juli.

Haha...tviler på at tulla var lilla:p
Tror du har gått glipp av ingenting egentlig:p

Ikke lilla tulle så vidt jeg vet, det er jo ikke en helt sunn hudfarge.

Og ellers har det vært... vel ingen fødsel på de andre to dagsventende, så ikke så mye mer enn masing på dem og fargelegging, og litt matprat?

Nå har jeg trykket meg bakover og bakover for å finne ut hva det var snakk om.

Vi har faktisk bare EN vi, på en familie på fire. Mannen var inne på å gi dem hvert sitt nettbrett til jul, men det ble ikke noe av, de fikk infinity til wii i stedet. Det vurderes til neste jul, for det er litt krangel om den ene til tider...
Nettopp derfor vi valgte å kjøpe flere enn en;)
Gutta røyk i tottene på hverandre ofte pga iPad:rolleyes: og de får ikke bruke dem mye heller..
Tas fram ved dårlig vær, om noen er trist eller syk osv..

Haha...tviler på at tulla var lilla:p
Tror du har gått glipp av ingenting egentlig:p
Sorry, tenkte bare på låven din :P

Litta, jeg mente litta...

Vi er meg, sambo og mini. Vi har 3 stk ipad air (normalstr) :p apple alle veier her. Telefoner. Apple tv. Ipader. Ipoder.

Vi har en ipad. intet annet er apple, vi har pc og androidtelefon og crome cast.

Og ellers har det vært... vel ingen fødsel på de andre to dagsventende, så ikke så mye mer enn masing på dem og fargelegging, og litt matprat?

Og der trur jeg du har fått med deg alt ja :P det skjer ikke veldig mye spennende her inne om dagen egentlig :P

Nettopp derfor vi valgte å kjøpe flere enn en;)
Gutta røyk i tottene på hverandre ofte pga iPad:rolleyes: og de får ikke bruke dem mye heller..
Tas fram ved dårlig vær, om noen er trist eller syk osv..

Mine får sånnsett bruke den en del, de ser ofte heller barnetv på den (nrk super appen eller viaplay) enn på tv, så får de velge hva de vil se (de er ikke opplært i bruk av cromecast, så de ser det ikke på tv, og dessuten er det gjerne andre steder enn i stua de ser det.) De får også se litt tv på den på morgenen, det er sånn "den som blir ferdig å kle på seg får se tv på ipad" som gjør at de får på seg klærene på morgenen...

Jeg kunne sikkert blitt hekta. Jeg har bare ikke tid til en til hobby, jeg har allerede strikkingen jeg burde ta opp, en bunke bøker jeg ikke har lest, plantene mine som trenger omsorg, og hunden og ungene det samme (alle i varierende form da)

Så jeg velger å la være. I alle fall med mindre jeg blir videre sykemeldt i høst. Da kanksje...
Sant det, jeg har vel heller ikke tid egentlig:P

Greit oppsummert, snuppa:D

Back
Topp