Det er da ikke noe nytt.Jøss, du KAN shopping!![]()
Var på Norwegian Outlet...
Mannen var medskylig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er da ikke noe nytt.Jøss, du KAN shopping!![]()
Men da er det ikke lenge igjenMini har det visst for godt inni der... Var på kontroll idag, og alt var bra. Er en uke over nå... Han har fått utkastelsesordre til tirsdag.Da blir jeg satt igang om det ikke skjer noe før
![]()
Ja det er de
3 år siden nyfødt hermen har heldigvis ei niese på 4 mnd
![]()
Ikke til å unngåJa, når ungen har storesøsken så blir d sånn.
Kan jo bare kutte det ut?Hmm, alle besrkivelser og oppskrifter jeg finner sier det skal være det, Selv om det variere om man har poteter eller squash eller ikke noe annet (jo, kjøtt og krydder og dill og dall selsvagt) i tillegg da?
Haha, DET er jeg ihvertfall
Men tror jeg har hatt 3 dager på rad nå uten powernapmen har jo overlevd det og...
![]()
Kan jo bare kutte det ut?![]()
Hihi...godt poengVel, om du ikke setter deg som mål å skrive 8000 så har du tid til mye...
Du får med deg veldig mye duDet er i alle fall det jeg har fått med meg da, men jeg er jo ikke den mest aktive her da. Men tror jeg har fått med meg essensen![]()
Hihi...godt poeng
Men tror ikke jeg vil bytte dere bort mot tegnesaker![]()
Hehe...veldig kjektDa heter det "finn dere en joghurt/banan/hva nå enn lett tilgjengelig mat vi har i hus" og så kan dere få se tv. Eldstemann klarer fint å slå på tv, i alle fall om boksen står på en kanal de liker, men alternativt kan vi skrifte kanal fra mobilen.
Vips kan mor og far ligge en time eller to til.
Haha...ja det er vel ingen tvil når du ser deg selv i speiletHaha, DET er jeg ihvertfall
Men tror jeg har hatt 3 dager på rad nå uten powernapmen har jo overlevd det og...
![]()
I morgen drar vi fra hytta![]()
Vi har visst bytta![]()
Partners in crimeDet er da ikke noe nytt.
Var på Norwegian Outlet...
Mannen var medskylig![]()
Det har viHar dere hatt det fint? Blir vel godt å komme hjem også?
God kveld snuppaGod kveld
Her har det blitt skravlet.