Skravletråd Juli.

Mine får sånnsett bruke den en del, de ser ofte heller barnetv på den (nrk super appen eller viaplay) enn på tv, så får de velge hva de vil se (de er ikke opplært i bruk av cromecast, så de ser det ikke på tv, og dessuten er det gjerne andre steder enn i stua de ser det.) De får også se litt tv på den på morgenen, det er sånn "den som blir ferdig å kle på seg får se tv på ipad" som gjør at de får på seg klærene på morgenen...
Vi bruker den litt i helgene for å kjøpe oss litt ekstra sovetid på morgenen:P

Hos meg er det med tanken på ingredisnene som gjør at jeg ikke har vært fristet til å lage ikke det at det er en mølje av en gryterett, DET skulle jeg fint klart.

Men, jeg er litt pingle på ting jeg ikke har prøvd da, nemlig.

Jeg prøver gjerne nye ting. :)

Ikke nødvendigvis;)

Hmm, alle besrkivelser og oppskrifter jeg finner sier det skal være det, Selv om det variere om man har poteter eller squash eller ikke noe annet (jo, kjøtt og krydder og dill og dall selsvagt) i tillegg da?

Vi bruker den litt i helgene for å kjøpe oss litt ekstra sovetid på morgenen:p

Da heter det "finn dere en joghurt/banan/hva nå enn lett tilgjengelig mat vi har i hus" og så kan dere få se tv. Eldstemann klarer fint å slå på tv, i alle fall om boksen står på en kanal de liker, men alternativt kan vi skrifte kanal fra mobilen.

Vips kan mor og far ligge en time eller to til.

Back
Topp