Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, snakker dere om den fremdeles..
Veldig deilig.Blir deilig med litt hvile i kveld
Hatt en fin tur da?
Er det så beroligende som folk vil ha det til?Å jadagjør viss det
![]()
Måtte krype tidligere enn forventet her pga storebrødreneSpent på når vi må krype til Apple-korset
Ikke så rart, du som bor på en så fin en gård.
Er det så beroligende som folk vil ha det til?
Tror jeg må prøve for å finne ut hva som er så spennende med detTakktakkjeg er hekta...
Tror jeg må prøve for å finne ut hva som er så spennende med det![]()
DET er helt feil ja! D ligger lagvis som lasagne, men pasta er bytta ut med poteter.
Huff...det synes jeg er ekkelt og helt enig med mannen dinJada, d er godt i bunnen av moussaka. Men blir sjelden for mannen liker d ikke..
Så braJeg syns det funker
Spørsmålet er jo bare hvor lenge...![]()
Og kjøttdeig av lam, ikke storfe som den vanlige er av..Poteter? DET kunne sikkert jeg også spist, men mousska er da aubergine???
Tror jeg må prøve for å finne ut hva som er så spennende med det![]()
De der fargegreiene er vel EVIGHETS prosjekt?Så satt man her da...
Potetskiver i alle jeg har spistPoteter? DET kunne sikkert jeg også spist, men mousska er da aubergine???
Og kjøttdeig av lam, ikke storfe som den vanlige er av..
Haha...tviler på at tulla var lillaNå har jeg vært hos mamma i tre dager og to netter.
Har bare vært sporadisk innom her.
Har fått med meg at m&m mini har fått ei lilla tulle på 2860 g og 47 cm og at dere snakker om fargelegging.
Foruten det, hva har jeg gått glipp av?
Ja, er jo helt uvanlig dette![]()
Potetskiver i alle jeg har spist![]()
Vi er meg, sambo og mini. Vi har 3 stk ipad air (normalstr)Nå har jeg trykket meg bakover og bakover for å finne ut hva det var snakk om.
Vi har faktisk bare EN vi, på en familie på fire. Mannen var inne på å gi dem hvert sitt nettbrett til jul, men det ble ikke noe av, de fikk infinity til wii i stedet. Det vurderes til neste jul, for det er litt krangel om den ene til tider...