Skravletråd Juli.

God morgen! Sikkert godt å få henne hjem Ja :-)

Her er planen å få i seg frokost, pakke det siste og så kunne seg ut i bilen og reise til Larvik!! I morgen reiser vi med båten til Danmark :-D

Ja jeg syntes bare det blir værre og værre at hu er borte jo eldre hu blir jeg Haha :P

Har dere lang kjøretur for å komme dere til Larvik eller? Hvor i Danmark skal dere?

God morgen damer :) her skinner sola og himmelen er blå :) Jeg venter hjem ei frøken som har hvert hos farmoren og mannen siden tirsdag. Så skal vi kose oss masse i dag er planen, uten de helt store sprellende men en tur på biblioteket med noen bøker burde vi få tatt og ellers så har jeg en teit plen som skulle hvert klippet :P hva er dagens planer hos dere i dag da?
God morgen! Faktisk sol her og:D

God morgen! Jeg har bursdag og eneste ønsket var å få sove lenge... Mini våknet halv seks men fikk ammet han i søvn, men fikk ikke sove selv. Halv åtte ropte eldste på meg, når jeg gikk til han fikk jeg beskjed om at han skulle bare si at jeg kunne legge meg igjen:o
Når jeg jeg gikk fra han igjen ropte han at siden jeg først var oppe kunne jeg jo leke med han;)
Så fikk jeg alle bamsene og en haug av bøkene hans i bursdags gave:)

Skal være sammen med en veninne :)
Du da?

Hørtes hyggelig ut :) du får kose deg masse :) I dag skal jeg kose meg med frøkna, gjøre litt småting her hjemme og så prøve å komme oss på biblioteket og klippe plenen :P men plenklipping må bli litt senere da det blir fryktelig varmt der i sola :P

Hørtes hyggelig ut :) du får kose deg masse :) I dag skal jeg kose meg med frøkna, gjøre litt småting her hjemme og så prøve å komme oss på biblioteket og klippe plenen :P men plenklipping må bli litt senere da det blir fryktelig varmt der i sola :P
Glad jeg ikke har plen :p hoho

Ja det blir veldig koselig. Gleder meg:)

Men først: Frokost! Holder på å sulte i hjel!!

Glad jeg ikke har plen :p hoho

Ja det blir veldig koselig. Gleder meg:)

Men først: Frokost! Holder på å sulte i hjel!!

Jeg hater plen :P har egentlig felles hage med de som bor i den andre leiligheten. Men det er de som bruker hagen og roter, mens jeg klipper og prøver å få det til å se greit ut der...

Ja da må du spise ;)

Jeg hater plen :P har egentlig felles hage med de som bor i den andre leiligheten. Men det er de som bruker hagen og roter, mens jeg klipper og prøver å få det til å se greit ut der...

Ja da må du spise ;)
Uff så kjedelig da :/
Jeg vil ha enebolig snart. Sånne flermannsboliger og deling fungerer ikke for meg :p

Uff så kjedelig da :/
Jeg vil ha enebolig snart. Sånne flermannsboliger og deling fungerer ikke for meg :p

Jeg kunne tenkt meg blokk eller rekkehus jeg da, enebolig blir for mye jobb for min del er jeg redd... men akkurat nå kan jeg bare glemme å få lån så får nok leie en stund til :)

God morgen! Jeg har bursdag og eneste ønsket var å få sove lenge... Mini våknet halv seks men fikk ammet han i søvn, men fikk ikke sove selv. Halv åtte ropte eldste på meg, når jeg gikk til han fikk jeg beskjed om at han skulle bare si at jeg kunne legge meg igjen:eek:
Når jeg jeg gikk fra han igjen ropte han at siden jeg først var oppe kunne jeg jo leke med han;)
Så fikk jeg alle bamsene og en haug av bøkene hans i bursdags gave:)
Gratulerer med dagen. Kjekke gaver du fikk da;)

Jeg liker ikke folk så nært meg. Vegg i vegg. Irriterer meg for lett over rotet og støyet dems

Jeg var skikkelig motstander av blokk, men etter litt over 2 år i blokk så har jeg funnet ut at det er genialt. Spesielt der alt er satt bort Haha nå bor jeg i et hus med 2 leiligheter og det er helt greit sånn bortsett fra at jeg irriterer meg en del over de som bor i den andre leiligheten nå :P

Jeg var skikkelig motstander av blokk, men etter litt over 2 år i blokk så har jeg funnet ut at det er genialt. Spesielt der alt er satt bort Haha nå bor jeg i et hus med 2 leiligheter og det er helt greit sånn bortsett fra at jeg irriterer meg en del over de som bor i den andre leiligheten nå :P
Skjønner deg godt. Blir sprø av å bo her :p

God morgen damer :) her skinner sola og himmelen er blå :) Jeg venter hjem ei frøken som har hvert hos farmoren og mannen siden tirsdag. Så skal vi kose oss masse i dag er planen, uten de helt store sprellende men en tur på biblioteket med noen bøker burde vi få tatt og ellers så har jeg en teit plen som skulle hvert klippet :P hva er dagens planer hos dere i dag da?
God morgen.

Ungene har akkurat stått opp for å vekke sin tante, så jeg regner med å ligge her en times tid.

Planer for i dag er ikke så mange, en playdate med ei barndommsvenninne av mannen som har tvillinger sånn uten at jeg husker, tror de er året yngre enn vår sønn.

Ellers egentlig ingen planer.

I morgen skal vi til svigerfar en tur igjen og si adjø, på søndag kjører vi hjem, inkl en stopp hos mannens eldste søster.

Back
Topp