Skravletråd Juli.

Hehe jeg har full forståelse for at folk ikke liker det, for det blir som med meg og leverpostei :P begge deler lukter ganske mye også så ikke bare den som spiser som merker det akkurat heller :P
Jeg spiser ingen av delene.

Tenk om flere kunne forstått at det kan påvirke matlysten til andre når de åpner en sånn stor metallboks ved lunsjbordet på jobb, og til og med får det til å sprute tomatsaus på en kollega...

Jeg spiser ingen av delene.

Tenk om flere kunne forstått at det kan påvirke matlysten til andre når de åpner en sånn stor metallboks ved lunsjbordet på jobb, og til og med får det til å sprute tomatsaus på en kollega...

Jeg pleier å ta hensyn da hu ene jeg jobber med mister matlysten av fiskelukt. Men ingen som tar hensyn med den forferdelige leverposteien som er helt forferdelig :O og det som er aller verst er at leverpostei er favoritt pålegget til frøkna :P

Jeg har smurt tre skiver med makrell i tomat til min sønn i matpakka hele våren... Det går det, for der spiser jeg ikke.

Men jeg trives ikke helt når noen skal ha makrell i tomat rett ved siden av meg. Det går, men jeg trives ikke. Minst en annen har nok leverpostei også. Men det plager meg ikke. Jeg bare orker ikke tanken på å spise det.

Alt i alt er det mange som spiser ting jeg ikke kunne tenkt meg, egentlig de fleste.

Vel for min del så er hele voksenlivet preget av en ting og det er å være mamma :P ble jo gravid kort tid etter jeg ble 19 så vet liksom ikke helt hva jeg går glipp av heller Haha :P så å være 20, 25 eller 28 er ikke noe forskjell annet enn alderen på barnet :P
19 er jo veldig tidlig:P
Jeg fikk første da jeg var 32!!:eek:

God kveld :) hatt en fin dag :) men hotellet var skikkelig dritt og er veldig misfornøyd med restauranten Egon her !

God kveld alle sammen:) Jeg har blitt mamma i dag:D
Ballongen hadde liten effekt på meg gitt, så vannet ble tatt kl 11 i formiddag. Tok seg fortsatt ikke opp noe særlig så ble satt på drypp.
2 timer etter drypp hadde jeg brått gått fra 3 til 9 cm, og begynte å kjenne pressetrang. Under en time etter på ble lille frøkna vår født:D superlykkelig mamma og veldig sliten...

Hun kom til verden 23.07 kl 1440, 2870 g og 47 cm lang.
Gratulerer så mye:)

Jeg har smurt tre skiver med makrell i tomat til min sønn i matpakka hele våren... Det går det, for der spiser jeg ikke.

Men jeg trives ikke helt når noen skal ha makrell i tomat rett ved siden av meg. Det går, men jeg trives ikke. Minst en annen har nok leverpostei også. Men det plager meg ikke. Jeg bare orker ikke tanken på å spise det.

Alt i alt er det mange som spiser ting jeg ikke kunne tenkt meg, egentlig de fleste.

Jeg er veldig kresen når det kommer til pålegg og det er nesten ikke noe jeg liker der :P men leverpostei er helt forferdelig jeg brekker meg av lukta :P

Sitter på camping i Sverige. De små er lagt og sitter i forteltet med levende lys og nyter roen og stillheten. Herlig :)

God kveld alle sammen:) Jeg har blitt mamma i dag:D
Ballongen hadde liten effekt på meg gitt, så vannet ble tatt kl 11 i formiddag. Tok seg fortsatt ikke opp noe særlig så ble satt på drypp.
2 timer etter drypp hadde jeg brått gått fra 3 til 9 cm, og begynte å kjenne pressetrang. Under en time etter på ble lille frøkna vår født:D superlykkelig mamma og veldig sliten...

Hun kom til verden 23.07 kl 1440, 2870 g og 47 cm lang.
Gratulerer!!

God morgen damer :) her skinner sola og himmelen er blå :) Jeg venter hjem ei frøken som har hvert hos farmoren og mannen siden tirsdag. Så skal vi kose oss masse i dag er planen, uten de helt store sprellende men en tur på biblioteket med noen bøker burde vi få tatt og ellers så har jeg en teit plen som skulle hvert klippet :P hva er dagens planer hos dere i dag da?

God morgen damer :) her skinner sola og himmelen er blå :) Jeg venter hjem ei frøken som har hvert hos farmoren og mannen siden tirsdag. Så skal vi kose oss masse i dag er planen, uten de helt store sprellende men en tur på biblioteket med noen bøker burde vi få tatt og ellers så har jeg en teit plen som skulle hvert klippet :P hva er dagens planer hos dere i dag da?
God morgen! Sikkert godt å få henne hjem Ja :-)

Her er planen å få i seg frokost, pakke det siste og så kunne seg ut i bilen og reise til Larvik!! I morgen reiser vi med båten til Danmark :-D

Back
Topp