Haha
Mange sōsken eller er hun "attpåklatt"?
Hun er prøverørsbarn. Så ja, d tok sin tid før jeg fikk søsken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha
Mange sōsken eller er hun "attpåklatt"?
Jeg trives godt med enebolig, ingen tvil. Dog, jeg har jo en mann som klipper gress og tar hovedansvaret for snømåking, og trolig er den som henger i stiger og maler hus også.Jeg liker ikke folk så nært meg. Vegg i vegg. Irriterer meg for lett over rotet og støyet dems
Jeg kunne ikke tenkt meg blokk. Men ser at det kunne vært praktisk om jeg var alene med ungene. Jeg klarer å klippe gress og måke snø, den er grei, men et helt hus et stort å ha ansvar for alene.Jeg var skikkelig motstander av blokk, men etter litt over 2 år i blokk så har jeg funnet ut at det er genialt. Spesielt der alt er satt bort Haha nå bor jeg i et hus med 2 leiligheter og det er helt greit sånn bortsett fra at jeg irriterer meg en del over de som bor i den andre leiligheten nå![]()
Måking og må til i firmannsboliger ogJeg trives godt med enebolig, ingen tvil. Dog, jeg har jo en mann som klipper gress og tar hovedansvaret for snømåking, og trolig er den som henger i stiger og maler hus også.
Det følger jo unektelig en del sånne greier med et hus.
Måking og må til i firmannsboliger ogJeg trives godt med enebolig, ingen tvil. Dog, jeg har jo en mann som klipper gress og tar hovedansvaret for snømåking, og trolig er den som henger i stiger og maler hus også.
Det følger jo unektelig en del sånne greier med et hus.
Det er jeg også fra jeg var seks. Da bygget mine foreldre hus.Vi har rekkehus. Jeg ønsker meg enebolig. Er oppvokst i enebolig.
God natt og sov dårlig ;-)
Det er jeg også fra jeg var seks. Da bygget mine foreldre hus.
Vi bodde i rekkehus før vi kjøpte det huset vi bor i nå, og det var på mange måter helt ok, men en bitte liten hage. Jeg liker å så og styre med diverse og ønsker meg drivhus.
Jeg elsker at vi har en hage med trampoline og lekehus (det er et lite som vi tar inn om vinteren som pappa laget til meg til femårsdagen) og lekestativ med husker og sklie, og sandkasse, og likevel plass til et drivhus av bra størrelse, på den siden av huset der vi har ripsbuskene.
God morgen.God morgen![]()
Vi hadde.... Teoretisk plass til en ting. Vi hadde 18 kvadratmeter hage, 3*6 meter. Også en forgrodd, bratt skråning med et par trær.Jeg ønsker meg drivhus!! Trampoline har vi plass til, men vil ho ja huske og lekehus osv også
Vi hadde.... Teoretisk plass til en ting. Vi hadde 18 kvadratmeter hage, 3*6 meter. Også en forgrodd, bratt skråning med et par trær.
Nå har vi hage nesten rundt hele huset, bare brutt av innkjørsel og parkering
God morgen.
Ikke noe enda altså. Skulle du på kontoll i dag, overtid?
Jo, men det koster, det er fire dyrt når utbygger skal utnytte arealet, et ekstra hus er mer inntekt.Hage er fantastisk! Skjønner meg ikke på nye byggeprosjekt hvor de presser flest mulig eneboliger sammen på bekostning av hagen. Vil ikke folk ha uteareal??
Når er det?Stemmer det, blir kontroll idag
Så får vi se hva de sier..
Masse lykke til!!Stemmer det, blir kontroll idag
Så får vi se hva de sier..
Samme her!!Vi har rekkehus. Jeg ønsker meg enebolig. Er oppvokst i enebolig.
Så kjedelig dere er misfornøydGod kveldhatt en fin dag
men hotellet var skikkelig dritt og er veldig misfornøyd med restauranten Egon her !