Vi etterlyser dem stadig vekkÅjjamente bare heg leste tidligere at noen drev å etterlyste noen her inne. Men fikk jo ikke helt med meg hvem det var da. Men da så!
er ikke helt med for tida jeg
![]()
Et par rolige timer så er vi sikre på at de føder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi etterlyser dem stadig vekkÅjjamente bare heg leste tidligere at noen drev å etterlyste noen her inne. Men fikk jo ikke helt med meg hvem det var da. Men da så!
er ikke helt med for tida jeg
![]()
Her er det også mannen sitt ansvarMannen min er den som har tatt ansvaret for hele gressklippingen, så han får gjøre som han vil. Han vil ha tørt gress.
Ikke noe epidural eller noe her, ifølge det jeg har hørt. Det er viktig for japanere å føde naturlig og kjenne all smerten "slik at de kan bli sterke mødre!" Man blir vel ikke akkurat svakere av en epidural, vel? Tenker nå jeg, hihi. Irland, så spennende! Det blir jo helt i motsatt retning enn meg da.
Hvis det har klaffet denne mnd er det vår første
Huff, håper du får sovd deg opp så mye som mulig ihvertfall![]()
Plutselig så skjer det vettuhehe
Huff ja, hadde jo vært greit å ikke være helt dø når jeg kommer til pressingahaha
Plutselig så skjer det vettuhehe
Huff ja, hadde jo vært greit å ikke være helt dø når jeg kommer til pressingahaha
Vi etterlyser dem stadig vekk
Et par rolige timer så er vi sikre på at de føder![]()
Fikk du drømt litt??Lurer på om jeg skal bevege meg ut i hagen jeg. titte i drivhuset til svigermor og drømme om det jeg selv skal få en gang...
Hallo i sofaenTitter innom fra sofaen
Håper dere koser dere ikveld. Prøvd å sove litt, men det er lettere sagt enn gjorthehe
Fikk du drømt litt??![]()
Vi etterlyser dem stadig vekk![]()
Et par rolige timer så er vi sikre på at de føder![]()
Hoho! Ingen føding idag![]()
HahaJepp, her er det meldeplikt en gang i timen. Ingen sjangs for å sove et par timer, nei![]()
Et slikt drivhus er min drøm ogsåDet fikk jeg.
Jeg skal så definitivt ha et hus med litt størrelse. Det er såååååå noe annet enn det 2,5 huset med pvc-trekk som jeg har på verandaen hvor min defnisjon av "litt plass å bevege seg på" er noe heeeeeelt annet. Jeg har planter så tett sammen at jeg må strekek meg mellom dem for å nå tak, og noen overses nok fort. Likevel har jeg MYE bedre plass der i år enn i fjor, da kom jeg meg ikke inn. vet ikke helt hvordan det hendte, jeg sådde mer i år enn i fjor, men en del falt fra da de fikk mangelfull omsorg i en fase da jeg begynte å sove en del, også er det antakelig trangere der når jeg kommer hjem fra ferie enn før jeg dro, når alt har vokst litt...
Men jeg skal ha meg et skikkelig drivhus, med vegger som tåler en vinter, og god plass, og jeg gleder meg. Masse!
Kom han?I dag kommer kanskje mannen![]()
Uff ikke i dag heller? Noen av de andre da?Hoho! Ingen føding idag![]()
Ingenting som tyder på det men m&m skal vel få sin i morgen.Uff ikke i dag heller? Noen av de andre da?
Mine er bare lysegrønne...Et slikt drivhus er min drøm også
Jeg vil gjerne trene fingrene mine til å bli grønne...noe de ikke er![]()
Uff ikke i dag heller? Noen av de andre da?
Uff ikke i dag heller? Noen av de andre da?