Skravletråd Juli.

D så og hørtes ihvertfall voldsomt ut! :p

Hehe nå har ikke jeg sett den aktuelle episoden så har heller ikke sett kampen. Men som regel foregår det under veldig kontrollerte former. Men for at det skal være gøy å se på må det se litt voldsomt ut :)

Lurer på om jeg skal bevege meg ut i hagen jeg. titte i drivhuset til svigermor og drømme om det jeg selv skal få en gang...

Er for tiden i Japan, vi holder på og avslutter jobb og leilighets kontrakt og slikt her før vi bosetter oss i Norge på ubestemt tid. :) kjenner jeg gleder meg, selv om jeg trives godt her.

Spennende! Da blir det nok baby i armene istedenfor magen ;) lykke til ~

Så spennende da:) vært der lenge eller?

Snart baby ja. Tar visst sin tid, og vanskelig å få søvn, men nå er det ikke lenge igjen:D
Takk:)

Titter innom fra sofaen:)
Håper dere koser dere ikveld. Prøvd å sove litt, men det er lettere sagt enn gjort:p hehe

Så spennende da:) vært der lenge eller?

Snart baby ja. Tar visst sin tid, og vanskelig å få søvn, men nå er det ikke lenge igjen:D
Takk:)
Har vært her i 3 år :) Men har hørt at her gir de ingen smertestillende til fødende, så jeg er lettet over at vi valgte å bosette oss i Norge nå når vi skal stifte familie!.

Håper du får sovet litt, da! Men det er jo spennende når man vet at snaaart blir det! :)

Har vært her i 3 år :) Men har hørt at her gir de ingen smertestillende til fødende, så jeg er lettet over at vi valgte å bosette oss i Norge nå når vi skal stifte familie!.

Håper du får sovet litt, da! Men det er jo spennende når man vet at snaaart blir det! :)

Ikke i det hele tatt?
Det er vel ofte slik at borte bra men hjemme best? Bodde i Irland i tre år selv, kan vel ikke sammenliknes med Japan, men vi har det veldig godt her i Norge:)
Er du gravid med første eller?

Det er veldig spennende, men begynner å bli noen timer siden ordentlig søvn nå pga taka:o

Hvordan går det med deg? Får du slappet av litt selv om du ikke får sove så mye da?

Joda, det går vel greit. Virker som vofsen skjønner litt, for han maser ikke på meg her jeg ligger;) hehe

Får slappet av litt, og dupper litt nå og da, men merker godt at det skjer noe ja:p

Fortsatt ikke noe action hos deg?

Ikke i det hele tatt?
Det er vel ofte slik at borte bra men hjemme best? Bodde i Irland i tre år selv, kan vel ikke sammenliknes med Japan, men vi har det veldig godt her i Norge:)
Er du gravid med første eller?

Det er veldig spennende, men begynner å bli noen timer siden ordentlig søvn nå pga taka:o
Ikke noe epidural eller noe her, ifølge det jeg har hørt. Det er viktig for japanere å føde naturlig og kjenne all smerten "slik at de kan bli sterke mødre!" Man blir vel ikke akkurat svakere av en epidural, vel? Tenker nå jeg, hihi. Irland, så spennende! Det blir jo helt i motsatt retning enn meg da. :p
Hvis det har klaffet denne mnd er det vår første :)

Huff, håper du får sovd deg opp så mye som mulig ihvertfall :)

Joda, det går vel greit. Virker som vofsen skjønner litt, for han maser ikke på meg her jeg ligger;) hehe

Får slappet av litt, og dupper litt nå og da, men merker godt at det skjer noe ja:p

Fortsatt ikke noe action hos deg?

Ja skal ikke se bort ifra at han merker at det er noe på gang :) Godt du får slappet av og dupper litt av da, det kan komme godt med lenger ut i forløpet :)

Nei lillebror har det nok meget fint inni der for jeg merker ikke noe Hehe :) men det er helt greit, jeg har regna med å gå ut denne uka så får vi se om jeg blir utålmodig neste uke :P

Ikke noe epidural eller noe her, ifølge det jeg har hørt. Det er viktig for japanere å føde naturlig og kjenne all smerten "slik at de kan bli sterke mødre!" Man blir vel ikke akkurat svakere av en epidural, vel? Tenker nå jeg, hihi. Irland, så spennende! Det blir jo helt i motsatt retning enn meg da. :p
Hvis det har klaffet denne mnd er det vår første :)

Huff, håper du får sovd deg opp så mye som mulig ihvertfall :)

Greit nok med den smerten osv, men når det holder på i mange timer så blir man jo helt utslitt etterhvert da. Kan jo risikere at man ikke orker/klarer å presse ut babyen:o har lyst å prøve uten jeg og, men om jeg ikke får sove frem til det virkelig setter i gang nå så er det mye mulig jeg må ty til epiduralen e.l:p haha

Ja, Irland er jo mer på lik linje med Norge, men var veldig spennende og annerledes allikevel:)

Krysser fingrene for at det har klaffet da:) veldig veldig spennende med første baby og alt er nytt. Gleder meg jeg nå♡
Krysser fingrene for litt søvn ihvertfall. Nå venter jeg på å få servert middag fra min kjære:)

Ja skal ikke se bort ifra at han merker at det er noe på gang :) Godt du får slappet av og dupper litt av da, det kan komme godt med lenger ut i forløpet :)

Nei lillebror har det nok meget fint inni der for jeg merker ikke noe Hehe :) men det er helt greit, jeg har regna med å gå ut denne uka så får vi se om jeg blir utålmodig neste uke :P

Plutselig så skjer det vettu;) hehe
Huff ja, hadde jo vært greit å ikke være helt dø når jeg kommer til pressinga:p haha

Back
Topp