D så og hørtes ihvertfall voldsomt ut!![]()
Hehe nå har ikke jeg sett den aktuelle episoden så har heller ikke sett kampen. Men som regel foregår det under veldig kontrollerte former. Men for at det skal være gøy å se på må det se litt voldsomt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D så og hørtes ihvertfall voldsomt ut!![]()
God ettermiddag
Nå blir det snart baby her![]()
De syntes jeg hadde litt lite fostervann, så jeg ble tøyd litt før de satt inn ballong. Skal tilbake i morgen tidlig og da får jeg ikke dra hjem igjen uten babyen min![]()
Nei han har blitt smittet av noen kollegaer...
Gjenstår å se. Hittil har det vart i to dager, det har aldri skjedd førSå kjipt, håper det ikke er langvaring
Er for tiden i Japan, vi holder på og avslutter jobb og leilighets kontrakt og slikt her før vi bosetter oss i Norge på ubestemt tid.kjenner jeg gleder meg, selv om jeg trives godt her.
Spennende! Da blir det nok baby i armene istedenfor magenlykke til ~
Har vært her i 3 årSå spennende davært der lenge eller?
Snart baby ja. Tar visst sin tid, og vanskelig å få søvn, men nå er det ikke lenge igjen![]()
Takk![]()
Titter innom fra sofaen
Håper dere koser dere ikveld. Prøvd å sove litt, men det er lettere sagt enn gjorthehe
Har vært her i 3 årMen har hørt at her gir de ingen smertestillende til fødende, så jeg er lettet over at vi valgte å bosette oss i Norge nå når vi skal stifte familie!.
Håper du får sovet litt, da! Men det er jo spennende når man vet at snaaart blir det!![]()
Hvordan går det med deg? Får du slappet av litt selv om du ikke får sove så mye da?
Lås deg inne på et romJeg vil også være aleeeene
Hurra, da har du noe å styre medWoho...vært å kjøpt flere farger til fargeboka mi![]()
Uff da??? Har han blitt syk?Vi får nå se. Han må bli frisk først
Ikke noe epidural eller noe her, ifølge det jeg har hørt. Det er viktig for japanere å føde naturlig og kjenne all smerten "slik at de kan bli sterke mødre!" Man blir vel ikke akkurat svakere av en epidural, vel? Tenker nå jeg, hihi. Irland, så spennende! Det blir jo helt i motsatt retning enn meg da.Ikke i det hele tatt?
Det er vel ofte slik at borte bra men hjemme best? Bodde i Irland i tre år selv, kan vel ikke sammenliknes med Japan, men vi har det veldig godt her i Norge
Er du gravid med første eller?
Det er veldig spennende, men begynner å bli noen timer siden ordentlig søvn nå pga taka![]()
Joda, det går vel greit. Virker som vofsen skjønner litt, for han maser ikke på meg her jeg liggerhehe
Får slappet av litt, og dupper litt nå og da, men merker godt at det skjer noe ja
Fortsatt ikke noe action hos deg?
Ikke noe epidural eller noe her, ifølge det jeg har hørt. Det er viktig for japanere å føde naturlig og kjenne all smerten "slik at de kan bli sterke mødre!" Man blir vel ikke akkurat svakere av en epidural, vel? Tenker nå jeg, hihi. Irland, så spennende! Det blir jo helt i motsatt retning enn meg da.![]()
Hvis det har klaffet denne mnd er det vår første
Huff, håper du får sovd deg opp så mye som mulig ihvertfall![]()
Så bra dere kom dere unna littTok med kengubarnet på tur jeg. Trengte litt alenetid.. to uker oppå andre er litt mye
Ja skal ikke se bort ifra at han merker at det er noe på gangGodt du får slappet av og dupper litt av da, det kan komme godt med lenger ut i forløpet
Nei lillebror har det nok meget fint inni der for jeg merker ikke noe Hehemen det er helt greit, jeg har regna med å gå ut denne uka så får vi se om jeg blir utålmodig neste uke
![]()