Skravletråd Juli.

Ja jeg har hatt det veldig fint :) vet at det fra Sørlandet ble sendt på NRK over hele landet men usikker på om det fra Østfold bare ble sendt lokalt :)
Ok:) Ikke vært hjemme i Østfold heller den siste halvannen uka, så har ikke fått med meg. Da var det sikkert fra sørlandet jeg så da:D kanskje jeg så deg på tv!

Vi skal være sammen i 9 dager til..

Jeg skal hjem på søndag, og oppdaget til min glede at det er onsdag i dag, ikke tirsdag :)

sånnsett OVER to uker siden svigermor kom til oss da, det var jo seeeent tilrsdag kveld for to uker siden. Også dro vel hun fra oss mandag ettermiddag, og vi dro til henne på tirsdag.

Søndag er jeg veldig moden for å dra hjem, ja!

Ok:) Ikke vært hjemme i Østfold heller den siste halvannen uka, så har ikke fått med meg. Da var det sikkert fra sørlandet jeg så da:D kanskje jeg så deg på tv!

Om du så det fra Sørlandet så var min datter med der har jeg blitt fortalt :P selv har jeg ikke sett det da jeg bodde i telt Haha men jeg trur jeg har klart å holde meg unna kamera for jeg liker ikke slikt :P

Jepp, det er mine argumenter også;)
Men mannen er ikke enig! '*Koko*

Mannen min er den som har tatt ansvaret for hele gressklippingen, så han får gjøre som han vil. Han vil ha tørt gress.

Om du så det fra Sørlandet så var min datter med der har jeg blitt fortalt :P selv har jeg ikke sett det da jeg bodde i telt Haha men jeg trur jeg har klart å holde meg unna kamera for jeg liker ikke slikt :P
Haha, ok! Så du har ikke vært linselus altså..?;)

Ja! Jeg ble litt sjokkert i grunn. Så ut som ho dama kvakk til også! D må jo bare gå galt en gang..!

De har ikke skarpe våpen og har polstret utstyr. Men det er en del som har fått vondt og heftige blåmerker. Men sånn er det når man driver med kampsport som innebærer våpen og nærkontakt :)

De har ikke skarpe våpen og har polstret utstyr. Men det er en del som har fått vondt og heftige blåmerker. Men sånn er det når man driver med kampsport som innebærer våpen og nærkontakt :)

D så og hørtes ihvertfall voldsomt ut! :p

Har ikke sett tv jeg, så jeg aner ikke hva dere har sett, men det hørtes både stilig og skummelt ut :)

Back
Topp