Hehe!Ja, da skjønner jegSå forresten på TV fra noe sånn stort vikinge-greier for noen dager siden, tror det var på vestlandet noe sted. Da tenkte jeg på deg
Var du der?
D så jeg og!! Og hadde samme tanken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe!Ja, da skjønner jegSå forresten på TV fra noe sånn stort vikinge-greier for noen dager siden, tror det var på vestlandet noe sted. Da tenkte jeg på deg
Var du der?
OkNei jeg har ikke hvert på Vestlandet nå men på Sørlandet og i Østfold![]()
HeheD så jeg og!! Og hadde samme tanken!![]()
OkHatt det fint da?
Wow, så spennende! Masse lykke til!God ettermiddag
Nå blir det snart baby her![]()
De syntes jeg hadde litt lite fostervann, så jeg ble tøyd litt før de satt inn ballong. Skal tilbake i morgen tidlig og da får jeg ikke dra hjem igjen uten babyen min![]()
OkJa jeg har hatt det veldig fintvet at det fra Sørlandet ble sendt på NRK over hele landet men usikker på om det fra Østfold bare ble sendt lokalt
![]()
Vi skal være sammen i 9 dager til..
OkIkke vært hjemme i Østfold heller den siste halvannen uka, så har ikke fått med meg. Da var det sikkert fra sørlandet jeg så da
kanskje jeg så deg på tv!
Jepp, det er mine argumenter også
Men mannen er ikke enig! '*Koko*
Haha, ok! Så du har ikke vært linselus altså..?Om du så det fra Sørlandet så var min datter med der har jeg blitt fortaltselv har jeg ikke sett det da jeg bodde i telt Haha men jeg trur jeg har klart å holde meg unna kamera for jeg liker ikke slikt
![]()
HeheVar der på vestlandet de hadde reportasje fra? Husker du?
Ja, så det jeg og!! Var trøkk i det der!Husker ikke! Så bare at d var vikingkamp, og at de slo ordentlig til med sverdet![]()
Ja, så det jeg og!! Var trøkk i det der!![]()
Haha, ok! Så du har ikke vært linselus altså..?![]()
Ja! Jeg ble litt sjokkert i grunn. Så ut som ho dama kvakk til også! D må jo bare gå galt en gang..!
Jeg tenkte bare at "jaja, de vet vel hva de driver med..". Men det så litt skummelt ut ja..Ja! Jeg ble litt sjokkert i grunn. Så ut som ho dama kvakk til også! D må jo bare gå galt en gang..!
De har ikke skarpe våpen og har polstret utstyr. Men det er en del som har fått vondt og heftige blåmerker. Men sånn er det når man driver med kampsport som innebærer våpen og nærkontakt![]()
Har ikke sett tv jeg, så jeg aner ikke hva dere har sett, men det hørtes både stilig og skummelt ut![]()
Nei han har blitt smittet av noen kollegaer...Kom han idag da?