Tenkte meg detDet har forandra seg en del siden jeg var liten til vi begynte å dra dit for fire år siden med ungene. Og litt nytt hvert år er det jo gjerne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte meg detDet har forandra seg en del siden jeg var liten til vi begynte å dra dit for fire år siden med ungene. Og litt nytt hvert år er det jo gjerne.
Det gir ikke rier, men det stimulerer dem dersom de trenger det.Da må det prøves, ja![]()
Siden det er en god time fra svigermor, så er det noe vi gjør de årene vi "bare" er her på ferie.Tenkte meg detMen har aldri vært der selv da
![]()
Håper, håper.
Det er jo på tide med baby
God formiddag til degGod morgen folket![]()
Bare ikke slite deg utÆsj, ja må vel prøve noe sånt![]()
Det gjorde du virkeligJa der nailet jeg det :-D![]()
Kjekt det da!Siden det er en god time fra svigermor, så er det noe vi gjør de årene vi "bare" er her på ferie.
Jippi, det blir nok deiligI dag kommer kanskje mannen![]()
Hvem flere enn Therese var det som venta nå?Ikke hørt fra henne enda er vel positivt...
Hurra, så deilig med ekstra søvnJeg sovna igjen jeg og våknet av ett hyl for 10 min siden :-o
Kanskje like greit ;-)
Takk det samme :-D
Ja, jeg innførte det da eldste var tre, rett og slett for å ha gjort "noe" i ferien. Å være her er en anelse "gjøre ingenting" egentlig. Rolig og greit feriemodus, men jeg trenger at vi har gjort NOE!!!Kjekt det da!
Hihi...et lite matvrakTror lille U er litt for glad i mat.
Når vi spiser middag får han litt mat, ikke mer enn smaksprøve mengder, ca 2 tsk. og han blir sur når det er tomt.
Når vi skulle til å spise frokost nå ble han så glad når vi satte han i stolen, og sinna når han skjønte han ikke kom til å få noe...
Tror lille U er litt for glad i mat.
Når vi spiser middag får han litt mat, ikke mer enn smaksprøve mengder, ca 2 tsk. og han blir sur når det er tomt.
Når vi skulle til å spise frokost nå ble han så glad når vi satte han i stolen, og sinna når han skjønte han ikke kom til å få noe...
Hihi...et lite matvrak
Er supert det!
Her får P grøt til frokost og til kvelds. Hun sitter og ler mens hun venter for hun gleder seg så veldig![]()