Lykke til.i dagHar ikke sovet siden 2 her
Har hatt noen tak ca vært 10. min, men det tar seg liksom ikke opp noe mer enn det, så blir spennende å se hva de sier på sykehuset
Kanskje det blir baby i dag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til.i dagHar ikke sovet siden 2 her
Har hatt noen tak ca vært 10. min, men det tar seg liksom ikke opp noe mer enn det, så blir spennende å se hva de sier på sykehuset
Greit å ha noe å henge fingrene iJo takk for detMå jo uansett gjøre noe når jeg er helt alene hjemme
for jeg blir jo så innmari rastløs av å gå her å surre Haha
Hva er planene dine for morgendagen da?
HahaOverraskende sprek nesten
Prøver å gå ut ungenhehe!
Hahahåper du lykkes med det
![]()
Så utrolig kult!
Er jo ganske rolig her for tidenJeg klarer ikke følge med her når jeg ikke skavler aktivt. Jeg sniker innom forumet jevnt og trutt, men det blir ikke mye skravling, for her henger jeg ikke med
Det som er planen min. Time kl 9, så vi drar om 30 min ca![]()
Utrolig spennendeSkal på overtidskontroll på sykehusethåper vel på å ikke dra hjem igjen uten baby da
![]()
Har ikke sovet siden 2 her
God morgen søtaGod morgen jenter
God morgen
Bare meg som ervåken her![]()
God morgen KlatremusaGod morgen!
Frøkna begynte å våkne til liv sånn rett før halv åtte, men lå med meg å koste seg litt før hun måtte på do nå ti på åtte.
Storebror stod opp halv åtte, men han klarer seg selv.
Samboer stod opp 8, jeg ligger i senga enda. Er liksom ingen vits å sove mer heller, når man vekkes rett etter at man har sovna![]()
Så ergelig daLov å prøve.. Funka ikke denne gang heller da![]()
Så ergelig da
Da må du springe i trapper og spise kanel![]()
Ja da er det ikke så tidlig ;-)Syns ikke det er så tidlig.
Tidligere ville hun starte dagen kl 5....
Prøver å få henner til å holde seg i sengen til kl 7, men det fungerer ikke helt
Ja der nailet jeg det :-DSå utrolig kult!![]()
Her hos ossGod morgen! Neida, du er ikke alene![]()