Skravletråd Juli.

Hei hei damer :) her ble det en sein morgen da jeg ikke gadd å stå opp alle de gangene jeg våknet :P så har jeg ryddet soverommet mitt og fått satt på en maskin med sengetøy. Nå jobber jeg med frokosten, en kopp te og radioen før jeg skal ta frøkna sitt rom :P hva er planene hos dere da?

Det ser nå ut til å være et fint strand Vær i dag da :) ja må ha noe å gjøre ellers blir jeg lettere gal her hjemme Haha :P
Ja vi er heldige med været idag:D
Men ikke bare bare å få 5 mennesker klare til å dra:oops: skal bare...skal bare...

Ja vi er heldige med været idag:D
Men ikke bare bare å få 5 mennesker klare til å dra:oops: skal bare...skal bare...

Haha nei det kan ta sin tid :P men når dere kommer dere avgårde blir det bra ;) blir det en av de lokale strendene på dere eller?

Og på tide å stå opp.

Kort skravlemorgen her, jeg sov lenge i dag
Faller lenger og lenger bak skjema, vi får se hvordan neste uke blir, hjemme. Vi har en del planer som ikke innebærer meg i sofaen der også.

Rydde ut av det som skal bli guttungens rom, begynne på det i alle fall. Muligens oppsøke banken og gi dem egen konto. Plantene mine trenger tilsyn, og det gjør ungene også.
Travle dager for oss alle sammen;)
Når drar dere hjem?

Haha :p greit det... Her var alt klart og rydda og vaska.. Nå må jeg jo snart ta alt på ny :p

Ikke sant, her er det rommet mitt og frøkna sitt jeg har rota på :P ikke det at lillebror har eget rom da :P men rommet til frøkna har jeg virkelig rota masse på oppdaget jeg i går så kan være greit å få tatt det nå Hehe

Back
Topp